Terug naar overzicht
hallo,in de ava heb je onder andere gastenboeken. soms ook bji fotografen.groetjesheidi
Hoi Cindy,Je kan dit vinden in de Ava maar die zijn eenvoudig of in de kaarskesprocessie in Lummen, het bruidsparadijs in Merksem. Op sommige websites kan je er ook bestellen. Die zijn wel heel mooi.
ook via internet kan je ze vinden: onestopweddingshopZe hebben dit binnen de 2 weken opgestuurd...
Hey,Bij de ava zijn ze echt goedkoop. wij hebben 5,01 euro betaald voor een gastenboek. Dezelfde kost bij de drukker 13 euro!Groetjes,Gerlinde
Ik heb ons gastenboek bij de fotoalbums van de AVA gevonden. Was iets van een 13 EUR dacht ik en paste perfect bij de kaarten.
Wij hebben eentje van me tot you!!14 euro.Kan ook bestellen op de site van me tot you.Grtz sarah
Hoi Cindy,Een normaal gastenboek kun je overal kopen. Maar wat doe je er mee? Je legt hem in de kast en kijkt er nooit meer naar, want wat valt er te zien aan handtekeningen? Wij hebben een origineel idee voor een zgn. 'levend gastenboek'. Nieuwsgierig geworden? Mail me maar even: ans@abtproducts.nl
wij hebben een simpel register gekocht (€5) en mijn moeder (die aan boekbinden doet) gaat dit register bekleden met papier in dezelfde kleuren als onze uitnodigingen.In de Club heb ik daarvoor ook nog mooie gastenboeken gezien voor €10GroetjesLiesbeth17 mei 2008
Hey, Wij hebben eentje uit handgeschept papier.Prachtig mooi, gekocht bij de kleine Prins in Antwerpen.xVi en Tony07/06/08