Terug naar overzicht
voor de leken onder ons..soms is hij juliensoms is hij freddysoms is hij julien + freddymaar wat hij altijd is.. is GROF!hij breekt alles en iedereen zijn feest of ideetjes af. Gaande van zwaaien met een zakdoek, bbq, walking dinner, enzovoort enzovoort
Je moet de topic,wanneer bedankje afgeven,van vandaag maar es lezen (38 antwoorden!)grtz sarah
tis een boerepummel...héhéhé
nee betsy'ke tis een man met etiquette..ja debbie, nu heb je u wat op uw nek gehaald hoor..
Is er geen moderator of verantwoordelijke van het formum dat deze zaak kan oplossen?
hey heybedankt he meiden nu kan ik tenminste volgenheb net alles gelezen en amaaaaaai wat he die mens ne nek zeggroetjesdebbie
hey,vind het ni erg was ik er maar is van het begin bij geweest wat denkt die wel wij maar werken om alles naar onze zin te laten verlopen en hij alles maar afbreken waar is het respect voor andere.volgens mij staat dat ook in de etiquette
Etikketten dienen om op envloppen te plakken en niet om andere mensen mee te pesten. Laten wij gewoon doen waar wij ons goed bij voelen zodat we allemaal een onvergetelijke dag hebben!
Ik vind precies geen bericht meer van die Julien of Freddy of wie het ook moge zijn, ik kan dus echt niet volgen... Spijtig dat ik de commotie gemist heb ;)
Misschien moet Julien zijn frustratie van een mislukt huwelijk nog verwerken? En daarom proberen toekomstige bruidjes en bruidegommen schrik aan te jagen, met negatieve commentaren en zogezegde goede raad? ZIELIGE VENT ga toch van dit forum en laat alle toekomstige bruidsparen genieten van de voorbereidingen!!!
@ Julien en FreddyHoi zo te zien heb je al een heel leven ervaring met bruiden en trouwende koppels. Goed nu hebben alle aanstaande bruiden je iets nieuw bijgeleerd. Mensen onder spanning kan je beter niet persoonlijk aanvallen. Laat dit een les zijn....Iedereen geeft hier meningen of deelt ideeen maar tis de manier waarop... ookal ben je al jaren prof. Ieder heeft zijn gedacht, budget, dromen en mogelijkheden en daarmee moeten we het dan doen.El
@ julien: als je gesteld bent op etiquette, dan vraag ik me af of mensen in hun waarde laten ook geen vorm van etiquette is..?Of die mensen nu graag bitterballen serveren of kaviaar. Wat kan u dat nu schelen? Ons feest wijkt af van het hele traditionele trouwfeestidee. En dat x bitterballen geeft en y kaviaar. Wel dat is alleen maar aan te moedigen!