Terug naar overzicht
Sarah,hier is je naamgenootje die je volkomen gelijk geeft!!!Als freddy of julien het allemaal zo goed weet moet ie maar ceremoniemeester worden,of als ie echt wil,een ettiquetteschool beginnen !!!!!Als hij ooit een feest geeft zou ik er nie bij willen zijn,ene stap verkeerd en k'hebt het spek aan mijn broek!!!Laat ons onze feesten doen gelijk wij da willen,da we raad vragen wil nie zeggen dat ie onze ideëen radicaal in de grond moet boren!Grtz sarah
De bedoeling van dit forum is idd elkaar tips geven en helpen waar het kan, niet zomaar alle ideeën de grond in boren en overbodige commentaar geven. Niets beter te doen dan?
hoi medebruidjes,ik ben eens even gaan neuzen op het forum waar dit alles over gaat...één troost...iemand die het zo hoog in zn bolleke heeft...zijn meestal mensen die helemaal niks gewoon zijn!!!!omhoog gevallen scheten noemen ze dat hier!!!ben eens benieuwd wat je daar op je bord zal zien en welke hum..hum.. jurk ze zal dragen...maak er jullie niet druk in zou ik zeggen!!!wat etiquette betreft mag ze bij mij in de leerschool komen...ik ben van mening...mensen die zich zo gedragen hebben in hun leven niet veel gepresteerd... en zelf nog niks bewezen... anders ben je zo niet...succes aan alle lieve bruidjes...en de rest...wens ik toe wat ik mezelf nooit wens...groetjes!!!
Here here!Ik kreeg het er echt even van op mijn heupen. Vraag me echt af wie dat is. Iedereen, trek je niets aan van die zielige commentaren. Ik ben al naar zoveel verschillende feesten geweest: telkens anders, telkens leuk.Veel succes en plezier iedereen!
Hoi bruidjesik ben reeds getrouwd en ik weet wat het allemaal kost zodra je over het woordje "trouw of bruids" praat. Ik vind iedereen maakt de dag mooi naar zijn zin en budget. Of is deze "reclame meneer" misschien van plan alle lieve koppeltjes te sponseren??? Waarschijnlijk is hij ook zo een dure fotograaf die het u allemaal haarfijn verteld tot op de dag zelf en dan niks doet. En wie is hij om te oordelen over welke etiquette mensen moeten gebruiken. Dat was het laatste wat wij wilden zo een super stijf feest waar niemand plezier maakte... dan ben ik maar lekker een boerentrien zonder etiquette maar iedereen vond mijn huwelijk super... En iedereen moet in zijn eigen portomonee kijken en zien waar wat aan uit geven het leven is al duur genoeg. Dus negeer zo een mensen hij heeft in het verleden hier ookal wansmakelijke kritieken geleverdEl
AAN JULIEN!!!!ik geef toevallig een trouwfuif met hapjes en versnaperingen. waarschijnlijk ook redbull verkrijgbaar. om u een plezier te doen julien serveer ik speciaal voor u worteltjes met koteletten.Let op uw woorden beste vriend!!!!! niet iedereen heeft ouders of schoonouders die alles betalen! en niet iedereen ziet het zitten om een fortuin uit te geven aan 1 avond waar waarschijnlijk enorm veel volk zit zoals jij!!!! veel blabla en verder niks. jij bent waarschijnlijk het type veel blabla verkoopt en als cadeau 10 € geeft! praat mee over de dingen waar je wel kan over meepraten en anders zwijg je maar gewoon!BOER!!!!
@meilan- hij is fotograaf- dj- maakt ook uitnodigingenzijn e-mail is een hotmail, dus zeker niet professioneelben ik blij dat jullie het ook gemerkt hebben. wat een arrogantie he???
ja inderdaad...enorme arrogantie...durft blijkbaar niet meer te antwoorden! hahaha...getuigt alweer zn ETIQUETTE!!! de etiquette vraagt al de vragen die men je stelt te beantwoorden...grappig...eigenlijk een zielig persoontje...
hallo,Is dit dezelfde julien die in een item over feestzaal de vossenberg zegt dat hij 20 jaar zaalmeester is? Dat is wel al van 17-04-07 geleden.Of op 20-01-08 over fiscaal advies begint. Is hij boekhouder ook?
@dorine.. ja raar he.. ik snap niet dat een man niks beters te doen heeft als hier op het forum onzin komen te verklaren.(wij zijn bruidjes, dus wij mogen hier veel tijd doorbrengen met onzin)