Nu Online
Momenteel zijn er 10 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tijdstip fotoreportage

2-5-2008 1:45:56
hey,

ik wou gewoon even polsen wie zijn fotoreportage voor en na de huwelijksviering neemt.

Wij zijn immers genoodzaakt om de foto's voor de mis te laten nemen omdat we anders in tijdsgebrek komen.... En ben er niet volledig gerust in, ben bang dat ik te gestresseerd ga zijn en mn kleed vuil gaat worden :-s

Groeten,
Karo.

Karolien
23-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 503

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik2-5-2008 7:52:21

Heu karo,wij gaan ook de foto's nemen voor de wet en de kerk,de wet is om 15u30 en de kerk om 16u30,de receptie start om 18u,
daar zijn meerdere redene voor:
dan is de namiddag van degene die de "hele"dag meemaken ook goed gevuld,en het volgens mij dan ook minder gejaagd zal zijn,wij vertrekken al om 12 uur op fotshoot,dan kan de fotograaf ook zijn tijd nemen.

grtz sarah

julien

Meld misbruik2-5-2008 8:11:33

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-5-2008 8:12:00

wij wilden het ook voor de viering doen, zodat de gasten niet moesten wachten.
maar ceremoniemeester en fotograaf hebben ons dat afgeraden. idd voor de zenuwen..

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik2-5-2008 8:34:35

Wij nemen de foto's tussen de trouw voor de wet en de viering.
Voor de wet is om 11 uur en de viering om 15 uur.
Maar we gaan de week nadien nog met de fotograaf naar zee voor de rest van de reportage.
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik2-5-2008 9:44:24

Wij trouwen om 13u voor de kerk. Vooraf worden enkel familiefotos bij mij thuis getrokken, aangezien ik bang ben dat anders mijn trouwkleed reeds vuil ziet voor de huwelijksmis. Nadien hebben wij nog een uurtje de tijd om de fotoshoot van ons twee. De fotograaf verzekerde me dat dat voldoende is.

Groetjes

Lien
19-9-2008
 Meld misbruik2-5-2008 10:02:52

Hey!

Wij trouwen om 10.30 voor de wet en om 14 u voor de Kerk, daartussen laten wij foto's nemen.
Ik had daar totaal nog niet bij stil gestaan dat mijn kleed mogelijk kon vuil worden, zenuwen... mm blijkbaar niet goed nagedacht. Na de huwelijksviering vertrekken we al naar de feestlocatie dus geen tijd meer voor foto's.

Lien
12/07/2008

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik2-5-2008 12:43:23

Hallo,

Wij trouwen om 10u15 voor de wet en om 11u00 voor de kerk. Daarna is de fotoreportage. Om 15u30 begint de eerste receptie.
Iedereen (ceremoniemeester, fotograaf, vrienden die al getrouwd zijn,...) heeft ons aangeraden om het zo te doen; minder stress, kleed dat "vuil" mag worden,...

Groetjes,
Mario&Monique
23/08/08

www.mario-monique.be

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik2-5-2008 12:46:53

Wij trouwen om 11u voor de wet en om 14u voor de kerk, de foto's worden ertussen genomen. Na de viering is er gn tijd want we zitten met een huwelijksborrel(receptie) voor klanten van onze zaak enzo. De mensen zijn er om het koppel te zien dus weggn om foto's te nemen vind ik niet zo tof tegenover de gasten. Zenuwen zit ik niet zo mee,het eerste deeltje is dan al achter de rug dus de grootste zenuwen zullen dan wel al gepasseerd zijn denk ik. Vuil worden heb ik ook al aan gedacht mr voorzichtig zijn zal de boodschap zijn hé.

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik2-5-2008 13:49:54

Hoi,

Ik ben vorig jaar getrouwd en bij ons werden 's morgens de foto's genomen voor de wet en de kerk. Geen probleem, hoor. Eens je (toekomstige) man voor de deur staat valt alle stress weg, we waren erg ontspannen tijdens de fotoreportage. Het had 's morgens hard geregend, mijn kleed was onderaan wat nat geworden, maar niet vuil, hoor. Gewoon een beetje opletten; misschien iemand meenemen die je een beetje helpt met je kleed. Wij hebben ook voor deze formule gekozen, omdat de mensen van de suite anders te lang moesten wachten tijdens de fotoreportage. Je mag daar allemaal niet teveel over nadenken en gewoon genieten van je dag!!!

Je kan enkele van onze foto's zien op www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Jeanne
22-3-2008
 Meld misbruik2-5-2008 22:51:36

Hallo,

Wij hadden onze fotoreportage ook vóór de wet (14u), alleen mijn schoenen waren een tikje vuil (spitse punt!).
Op zich is dit niet erg, je kleed hangt er toch meestal over. We waren om half elf vertrokken en dat leek alsof we tijd zat hadden, maar mocht ik alles opnieuw doen, ik zou echt nog een uur vroeger vertrekken. De dag verloopt al in zo'n razende vaart, dat je de reportage met z'n twee echt op het gemak moet kunnen doen. Je kan veel creatiever meedenken met de fotograaf over houdingen en leuke plekjes die je ziet in het voorbijgaan... Ik had op voorhand wel duizend mogelijkheden in m'n hoofd, maar doordat je toch wel last van zenuwen hebt ben je de helft vergeten. Een tip is misschien ergens je ideëen noteren en je assistent(e) (ook zeker een aanrader!) dit meegeven tijdens de shoot.

Veel succes!

Jeanne

PS: Wij zijn nu in spanning aan het wachten op de afgewerkte beelden...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...