TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karolien
23-5-2010
|
2-5-2008 1:36:28
Ik denk dat je vooral moet kijken naar wat voor feest je wil, m.a.w. het totaal concept.
Als jullie een 'losse' bruidloft in gedachte hebben zou ik zeker voor bbq gaan, indien jullie meer voor een traditionele bruiloft gaan zou ik voor menu aan tafel gaan.
Met lege tafels zou ik nu niet inzitten omdat als je bvb veel rokers hebt die ook naar buiten moeten dus dan heb je ook lege tafels. En als alles in goede banen wordt geleid is er telkens ongeveer ander halve lege tafel bij een bbq.
Groeten, Karo.
|
|
julien
|
2-5-2008 8:15:37

|
|
Diane
16-5-2009
|
2-5-2008 8:37:50
Wij gaan absoluut voor de volledige menu aan tafel. Het is toch een trouwfeest he. Barbeque kan je inderdaad thuis in je tuin, maar je moet natuurlijk doen wat jullie zelf het liefste hebben. Diane 17 mei 08 elisadiana1@hotmail.com
|
|
Tamara
|
2-5-2008 9:06:59
Zeg Julien, wat is me dat voor een reactie ...
|
|
anja
3-5-2008
|
2-5-2008 9:41:04
Wij trouwen morgen en wij hebben ook een bbq. Je kan toch nooit voor iedereen goed doen, en met een bbq heb je al meer kans dat iedereen er wel iets van lust en dat kan niet gezegd worden van een menu aan tafel. De kriebelkes beginnen toe te nemen ;-) Anja
|
|
Lien
19-9-2008
|
2-5-2008 10:11:29
Hey
Wij hebben ook voor een BBQ concept gekozen, gewoon omdat dat meer bij ons past. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd en het gaat gewoon leuk worden. Wat iemand anders daar van denkt, daar lig ik niet wakker van. Het is tenslotte onze dag...
|
|
Natacha B
|
2-5-2008 12:57:16
Wij kiezen ook voor barbecue! Da's 'classy' genoeg voor ons ... Iedereen zal dan wel iets lusten en terwijl je naar het buffet loopt, kom je nog eens mensen van andere tafels tegen waar je een kort woordje mee kan wisselen. Denk dat dat toch een leuke sfeer zal geven. Wij eten dolgraag bbq en de meeste familieleden ook, dus dat komt wel goed (t is toch ons feest hoor ...)
|
|
Heidi
13-9-2008
|
2-5-2008 15:17:51
Bij ons wordt het ook een bbq Wij eten dat dolgraag, is niet zo stijf, en we willen dat het dansfeest vroeg begint. Classy genoeg voor ons...
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
Meilan
3-7-2008
|
2-5-2008 15:51:28
Amaai Julien, niet snobbistisch, hoor!!! Wij hebben ook een BBQ om verschillende zéér logische redenen. 1. Het is zooo 'ons'. 2. Er is dan altijd wel iets dat iedereen lust. We hebben enkele vegetariërs, enkele van de neven en nichten lusten echt amper iets, ... Ik kan echt zeggen dat we met BBQ iedereen gelukkig maken. Iets wat met een volledig menu aan tafel NOOIT lukt. 3. 80% van de gasten is onder 30. 50% onder 25. Die willen echt niet uuuren tafelen. Ik kan zo nog even doorgaan,hoor. En, Julien, mijn trouwfeest is enorm classy!!! Kasteel, lang wit duur kleed, enz enz. Die BBQ gaat het 'm absoluut niet maken, sine nobelitante!
|
|
iris
30-8-2008
|
2-5-2008 16:20:54
Wij hebben ook BBQ. Is volgens mij gewoon veel gezelliger dan een menu. En een feestje zal het worden hoor. Iedereen heeft graag BBQ. Bij ons in de vriendenkring is het dat ze 's nachts altijd terug honger hebben, hoeveel ze 's avonds ook gegeten hebben. Dus hebben we ook spek op zo'n stokje. De reacties die we van vrienden al hebben gekregen was zeer positief!!
|
|
julien
|
2-5-2008 18:18:48

|
|
annelies
|
2-5-2008 19:24:29
Een barbeque hoeft toch niet persé worstjes, en kotteletten zijn. Wij hebben nog niet beslist maar dachten eerder aan zalm, scampi, ... en eigenlijk de barbeque gebruiken enkel voor op te warmen Het heeft zo'n toffe sfeer
|
|
Meilan
1-7-2008
|
2-5-2008 19:56:32
Wie ben jij eigenlijk? Volgens mij iemand die ermee aan het spelen is, of iemand die zeer verbitterd is. In ieder geval heb ik veel medelijden. Voor iedereen die BBQ heeft: Het is echt een fantastisch idee! Foie gras komt er bij mij nooit in! Wij hebben ook scampi, zalm, steak, enz. Geen enkel worstje of kotelet te zien!
|
|
Diane
16-5-2009
|
2-5-2008 20:05:13
Ik snap de reacties hier ook niet goed hoor. Iedereen doet toch wat hij zelf wilt?? Wij persoonlijk kiezen voor een menu aan tafel, maar moet je daarom andere mensen hun ideeën afbreken? Erg... Groetjes, Diane
|
|
sarah
17-5-2008
|
2-5-2008 20:14:05
ja heel triest he... ik heb het hem in een topic gezegd. Sorry hoor. kritiek op alles hier - walking dinner is niet goed, je moet buffet met klassieke tafelindeling doen - kritiek op bedankjes - kritiek op liedjes en servietten zwaaien - enzovoort
hij noemt zich julien en schrijft dan groetjes freddy. En dan ineens is er ook een freddy op het forum...
|
|
Vanessa
24-5-2008
|
2-5-2008 21:38:26
De jeugd van tegenwoordig heeft wel klasse wij hebben toevallig een zoals jij zegt "classy feest" doch heb ik echter geen probleem met mensen met een normaler feest wat soms zelfs leuker is. en zal nooit iemand hierop aanspreken, dat is de reactie van een boer maar dat zal de manier van "de ouderen" zijn zeker.
groetjes van de classy jeugd aan de oudere boer.
|
|
Ilka
7-6-2008
|
2-5-2008 23:47:13
oei wilde hier geen ruzie stoken :-). Maar inderdaad, de commentaar van Julien is overbodig. Alleszins wel bedankt voor de meisje die hun mening en tips gegeven hebben!
Groetjes Ilka
|
|
sarah
17-5-2008
|
3-5-2008 8:56:24
hey ilka, dat ligt niet aan uw topic hoor. Hij heeft in meerdere topics zo'n dingen gezegd. Doe vooral uw ding met uw bbq.
Een lekkere bbq smaakt altijd! Wij gaan elke zomer naar een feest van unizo. Daar is dan altijd een minister, burgemeester, schepencollege, allemaal zelfstandigen, enzovoort. Awel dat is daar steeds een luxe-bbq en elk jaar trekt dat feest meer en meer volk. Dus een bbq is echt niet alleen voor een publiek dat alleen worst kan betalen. succes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|