Terug naar overzicht
Hey,Bij mij zijn de zenuwen net weer gedaald lol. Wel nog een hoop kleine dingen te regelen zeg, voor ons wordt het nog een drukke dag morgen. Geniet er in elk geval voor 110% van morgen! Voor ons is het een dagje later zover... We denken zeker eens aan je morgen!Groetjes,Tania
Geniet morgen van je dagje!! Ik wens jullie alvast veel geluk! Bij ons is het binnen 16 dagen zover!GroetjesDiane
Hallo,Ik wens jullie alvast heeeeel veeeel geluk en succes toe. Bij ons staat de teller op 99 dagen en het begint nu soms al te kriebelen, dus wat gaat dat dan geven bij ons ;-)geniet van jullie mooie dag en ik hoop alvast op mooi weer voor jullie.Groetjes, Evi08/08/08
Veel succes en geniet vooral van julie mooie dag.Laat het zijn waar jullie zo lang naartoe geleefd hebben!Het zonnetje gaat alvast van de partij zijn!!Grtz sarah (nog 78 dagen op de teller)
Sophie,Als je dit leest ben je waarschijnlijk al getrouwd :) maar ik wens je toch alvast véél véél succes toe morgen!Geniet er maar vanMarieke
Bij ons staan er nog 141 dagen op de teller en bij momenten krijg ik al serieuze kriebels. Maar 'tis ongelooflijk plezant om naar die ene dag toe te leven. We proberen er in ieder geval van te genieten.Proficiat met jullie huwelijk in ieder geval en geniet ervan.