Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal(all-inn) regio Gent met een beperkt budget

  30-4-2008 21:38:44
Hallo,
Wij trouwen 09-05-09 in Gent en wij zoeken nu een budgetvriendelijke feestlocatie voor receptie(70 pers) en all-inn menu(20 pers).
Wij dachten aan de 4-seizoenen in Wachtebeke maar wij zouden graag tips krijgen van jullie wat er nog is of eventueel over de 4-seizoenen?
Andere tips voor fotograaf en uitnodigingen mogen ook neer gezet worden.

Bedankt alvast,

Herman en nancy

Nancy

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 921


Karen
18-7-2008
 Meld misbruik30-4-2008 22:17:59

Budgetvriendelijke fotografe is Patricia De Rycke uit Gent. www.patriciaderycke.be

Wij geven ons feest in Kasteel Sanderling maar in jullie geval moet je zeker de zaalhuur betalen en ik weet niet of het dan nog zo budgetvriendelijk is.

Uitnodigingen, wij spraken een vriendin aan die grafisch ontwerp geeft in een Hogeschool. Zij vraagt 100 euro voor het ontwerp en brengt alles naar de drukker en zo. Wij hadden achteraf gezien zo twee mensen in onze omgeving. Vraag eens rond, mensen die websites maken weten daar dikwijls ook veel van.

Buromackaartjes bij Ava zijn natuurlijk ook een optie!

Veel succes!



Patricia

 Meld misbruik6-5-2008 14:29:09

Tis natuurlijk te zien hoe jullie budget is.

Wij hebben ook geen massa's te besteden, maar kozen toch voor een menu in een feestzaal, omdat het zelf doen, qua prijs bijna op t zelfde neerkwam en je dan nog alle werk zelf moet doen (van huren van materialen, klaarzetten van alles, afruimen, afwassen, opkuisen, ...).

Kollekasteel in Mariakerke is heel goedkoop, voor kleinere groepen, maar je moet er echt alles zelf doen. Es googlen en je vind er ergens wel gegevens van.
Den Hof in Zelzate (waar wij ons feest geven) is prijs-kwaliteit heel goed, heel mooie locatie (met mooie tuin), maar weet niet of alles mogelijk is, maar je kan informeren: www.denhof.be

Braemhof rond het Gentse (er is zeker een website van, wrs braemhof.be).
Hof Ten Bosse in Destelbergen (Heusden) (hoftenbosse.be?).

In Gent kan je ook aan een bepaald zwembad een zaal afhuren voor feestjes. Dat vond ik zelf ook een leuk idee maar meer voor receptie en fuif of zo. Au Bain heet het.

Als je een beetje internet afschuimt, kan je nog wel dingen vinden.

Veel succes
Patricia
01-08-08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...