Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

30-4-2008 20:26:46
Hallo,

Ik ben bezig met mijn tafelschikking. Er komen 11 collega's van mij en hiervan vertrekken er 2 na het buffet. Ik weet niet goed hoe ik de tafels voor hen moet schikken.
Ofwel moet ik ze op een of andere manier in 2 groepen verdelen en dan twee kleine tafels vormen, een met 5 man en een met 6 man. Maar ik zou ze graag samen zetten. Op die manier zitten ze later op de avond met 9 aan tafel, want anders zitten ze na het buffet met 6 en 3. Maar ik denk dat het misschien nogal veel is om met 11 aan een ronde tafel met diameter 180 te zitten. Wat denken jullie?

Men zegt immers dat een tafel van diameter 180 gaat voor 8 tot 10 man, maar anderzijds hoor ik ook dat je per persoon 70 cm moet voorzien en dit is niet het geval wanneer men met 10 personen aan zo een tafel zit.

Alle hulp welkom.

Groetjes,

Kim

Kim
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 450

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik30-4-2008 20:35:13

Wij hebben ook ronde tafels en mogen er maximum 10 personen zetten (ideaal is 8).
We hebben er eentje met 11 maar daar zitten 3 kleine kindjes bij dus dat was geen probleem. Je kan misschien best even checken met de zaaluitbater of het gaat met 11 volwassenen. En anders zou ik de groep splitsen en dan kunnen de overigen na het buffet toch samen gaan zitten?
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik30-4-2008 20:35:14

Wij hebben ook ronde tafels en mogen er maximum 10 personen zetten (ideaal is 8).
We hebben er eentje met 11 maar daar zitten 3 kleine kindjes bij dus dat was geen probleem. Je kan misschien best even checken met de zaaluitbater of het gaat met 11 volwassenen. En anders zou ik de groep splitsen en dan kunnen de overigen na het buffet toch samen gaan zitten?
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

julien

Meld misbruik1-5-2008 10:00:40

zeker aan één tafel zetten. Het is perfect mogelijk om 12 personen aan een ronde tafel te krijgen ! Twee tafels gaan ze achteraf proberen samen te zetten en dat trekt op niets !
mvg
freddy

Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik1-5-2008 16:11:22

Dag Kim,

Wij mogen gaan tot 11 personen aan een ronde tafel. Als het van de zaaluitbater mag, zou ik ze dus toch proberen allemaal samen te zetten. Normaal gezien hebben ze toch nog plaats genoeg dan.

Veel succes ermee!

Hanne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...