Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Platte schoenen???

  30-4-2008 16:19:08
Ik vroeg me af of het wel zou passen om platte schoenen te dragen onder mijn trouwjurk?
Ik kan namelijk nie zolang op hakken lopen wegens mijn knie.

zijn er onder jullie die ook getrouwd zijn op platte schoenen?
past het wel onder een trouwkleed ballerina's?

groetjes
Alexandra

Alexandra
12-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1306


Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik30-4-2008 16:22:43

Misschien kun je als je je trouwkleed gaat passen eens ballerina's meenmenen en eens passen. Maar ik zou moest ik jou zijn toch kiezen voor confort hoor, liever iets minder 'vrouwelijk' dan een hele dag last van je knie.

nog veel succes



Els
19-7-2008
 Meld misbruik30-4-2008 16:26:33

Hoi Alexandra,
Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb nog 80 dagen tijd om mijn knieën in orde te krijgen :-).
Ik heb gewone schoenen met hakken gekocht en ga zeker ook nog een paar ballerina's kopen om de dag te overleven. Ik ga dus veiligheidsspelden voorzien om indien nodig mijn kleed wat hoger te laten komen...
Comfort en geen pijn boven alles!!
groetjes,
Els
19/07/08



dorien
4-10-2008
 Meld misbruik30-4-2008 16:28:53

Hey,

Ik heb ook eerst platte schoenen onder mijn kleedje aangehad, maar ik vond dat dit niet echt ging bij de stijl van mijn kleed.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor een hakje van 4 cm, loopt echt nog heel gemakkelijk, en het is veel eleganter dan platte schoenen.

groetjes!
dorien
04/10/2008



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 17:20:15

Hey,

ik heb ballerina's, hele mooie, zelfde kleur als kleed en heel comfortabel! Uiteindelijk zien de mensen toch enkel de tip van je schoen hé :)

Ik draag heel veel hakken int gewone leven, maar vond deze echt super mooi! Dus volgens mij ist echt geen probleem om ballerinas aan te doen!

Succes

Cathy
24/05/2008



Laura
9-8-2009
 Meld misbruik30-4-2008 17:21:54

Hey,

Ik heb ook slechte knieën en als ik schoenen met hakken aandoen verergert het. Maar voor 1 dagje zal het nog wel lukken en voor s avonds neem ik dan ballerina's.
Als je redelijk groot bent zou ik gewoon ballerinas durven nemen, maar anders vind ik dat een mooi schoentje het toch afmaakt.

Veel succes met de keuze



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik30-4-2008 22:47:20

Normaalgezien zie je ook je schoenen niet zo erg vanonder het kleed komen (is natuurlijk te zien welk kleed je hebt)
Dus zou ik er niet mee inzitten. Als je je goed voelt met die schoenen (ook in functie van je knie) moet je dat zeker doen!



Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik1-5-2008 16:14:38

Ik zou daar allemaal niet mee inzitten. Zoveel zien de mensen toch niet van je schoen. Liever gemakkelijk dan een hele dag pijne voeten. Ik heb ook ballerina's die supergemakkelijk zitten. En ik voel me er even vrouwelijk mee.
Als ik jou was zou ik voor de ballerina's gaan!

Hanne



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik1-5-2008 20:29:34

Hey,

ik zou zeggen doe waar je het beste bij voelt, en wat voor jou het aangenaamste is, je knieproblemen indachtig. Niemand zal zeggen "amai die had platte schoenen aan" hoor ;-)

Ik heb ook slechte knieën, en kan dus ook niet op hoge en fijne hakken lopen. Alles kan maar als ik het doe, kan ik twee weken niet stappen en dat heb ik er niet voor over. Ik zou het wel graag doen, maar mn gezondheid gaat voor.

Groetjes,
Karolien.



d
7-9-2008
 Meld misbruik2-5-2008 16:31:01

hey

ik ben met platte schoenen getrouwd kon niet anders want mijn man is 5cm kleiner dan ik dus met een hak ging het helemaal belachelijk zijn dus zou nie weten waarom het nie kan er zijn al heel veel mooie platte schoenen.

grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...