Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat laten jullie allemaal filmen tijdens trouwdag

  30-4-2008 12:45:40
Hoi Bruidjes

Wij hebben van onze videograaf de vraag gekregen wat we precies allemaal gefilmd willen hebben. Kan iemand mij tips geven of bruidjes die al getrouwd zijn en hun dvd al gezien hebben?

Alvast bedankt!
Groetjes
Annelies

Annelies
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 609


Kim
7-5-2013
 Meld misbruik30-4-2008 13:35:54

Dag Annelies,

Wij laten ons filmen vanaf 7.00 's morgens (vanaf het klaarmaken) tot een tweetal uur na het dansfeest. (dan zit de sfeer er goed in en kunnen er nog grappige zaken worden toegevoegd)



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 15:40:54

Onze cameraman is erbij van 's morgens bij het vertrek van de bruidegom & ophalen bruid.
Daarna filmt ie nog de wet en tenslotte de kerk, maar daarna gaat hij naar huis.

Groetjes
Liesbeth
17 mei 2008



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik30-4-2008 18:00:12

wij hebben, al zeg ik het zelf, een prachtige DVD
-we zien even een kort 'speels stukjes' waar de bruidegom zich klaarmaakt, dan klinkt met de suite bij zijn thuis, en zo in de wagens vertrekken tot bij mij
- dan mijn thuis. mijn kleed wordt gefilmd (is de dag ervoor gedaan) en dan hoe ik mij aankleed en hoe al het volk al bij mijn thuis staat
- dan de aankomst van mijn man bij mijn thuis, het aanbellen...
-even binnen klinken allen samen bij mij
-vertrek gemeentehuis, gemeentehuis zelf
-aankomst kerk, mis zelf
- fotoshoot mee gefilmd
- dan het feest, eten, dessert, openingsdans, dansen gasten zelf. daarna nadat hij een beeld had van het feest is hij pas vertrokken!

hij heeft ons dus de hele dag gevolgd en ons ene prachtige video afgeleverd!!!
voor slechts 500€!!



jeroen
11-7-2009
 Meld misbruik30-4-2008 19:26:50

@ Sandra,

Welke videoman had je? Wij zijn namelijk nog op zoek naar één voor ons huwelijk volgend jaar.



julien

 Meld misbruik1-5-2008 10:17:51




Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik1-5-2008 14:44:13

Hallo,

Ik ben ook een amateur videograaf, en ik vraag toch ook aan de mensen wat ze willen dat gefilmd wordt hoor.
Er zijn mensen die misschien niet willen dat de aankleding en zo gefilmd wordt.
of mensen die gewoon de huwelijksmis of ceremonie alleen willen gefilmd hebben.
Standaard kom ik toe als de bruid zich aan het klaarmaken is, en blijf ik zeker tot de openingsdans. Maar ik ben ook niet van plan om dadelijk daarna te vertrekken hoor.
Alleen weet je dat je je dansfeest als een 'fuif' gaat zien, heb je niet zoveel beelden die mooi zijn om later terug te zien.

Dus eigenlijk is het wel goed om even erover na te denken wat je zeker gefilmd wil hebben, zeker als je met maar 1 videocamera zit die niet op 2 plaatsten gelijk kan zijn.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



freddy

 Meld misbruik2-5-2008 14:12:36

Beste Annelies,

Je moet gewoon alles laten filmen. Ik kan Julien volledig bijtreden ; als je videograaf er toch is kan hij evengoed alles opnemen.Hoe meer filmmateriaal hoe meer keuze hij heeft tijdens de montage.
Niet alle videograven zijn daarvoor te vinden.Immers hoe meer men opneemt,hoe meer werk er ook is om te selecteren/monteren.Natuurlijk kun jij je videograaf vragen EXTRA filmaandacht te geven aan zaken/personen die JIJ belangrijk vindt bijvoorbeeld kindjes,dieren,grootouders,vrienden of wat dan ook.
Een goede videograaf die werkt uit liefde voor zijn vak weet wel wat goed voor jou is.

Veel succes

Freddy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info