Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

perkament uitnodiging

29-4-2008 20:20:39
Weet iemand waar wij uitnodigingen in perkament kunnen vinden. Met stempel enzo?
Een website? Een adres? Iets?

Peter
17-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2405

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-4-2008 20:53:44

ik heb daar ook lang naar gezocht... uiteindelijk iets gevonden en speciaal daarvoor naar een beurs in nederland gereden. (zo'n 300 km heen en terug)
Het resultaat was zeer teleurstellend.
denk dat als je zoekt op uitnodiging perkament, je gaat vinden wat wij gezien hebben. Het lijkt een perkament, met zo'n rolletjes aan de uiteinden. In werkelijkheid is het gewoon papier met 2 plastiekjes
dus bespaar je de rit zou ik zeggen!

cien
9-5-2009
 Meld misbruik29-4-2008 23:41:57

als je van stempel bedoelt zo rood gesmolten plastiek; dat heet een lakstempel...ben er ook naar op zoek. in enkele speciaalzaken kan je die laten maken met jullie voorletters door elkaar en dat kost ongeveer een 50euro...als je echt een eigen ontwerpje wil moet je eens googelen op lakstempel eigen ontwerp en dat gaat ongeveer 100-120 euro kosten naargelang grootte
die rolletjes heb ik ook gevonden maar gaan idd ook niet echt zo geweldig zijn en heel onhandig op te sturen...

wat je best kan doen is naar een kunstbenodigdhedenwinkel gaan en daar eens tussen de papiersoorten snuffelen...ze hebben wel zoiets in den aard, handgeschept papier wat ook een perkamentachtige look geeft en als je bereid bent wat zelf te knutselen kan je hele mooie resultaten bekomen met bv rood lint

succes;)

ps: schleiper en papermill in antwerpen ga je zeker je zin vinden

lowie

Meld misbruik30-4-2008 13:53:40

Echt perkament ??? Wel is er op de markt een groot aanbod van papier dat oogt als echt perkament.Als stempel kan je bv een oude ring gebruiken. maar als alternatiefje kan je zelf een stempeltje snijden uit linolium of rubberen matje en kleef de cliché
op een stukje hout. een rode (van echte was) kaars en je kan stempellen.
Wil je de uitnodigingen laten maken dan reken je maar 3.75€ per kaart zonder het maken van de stempel (De kaarten worden dan ook met de hand
geschreven )dure zaak dus!

ps gebruik een wit lint me rode stempel
houd er ook rekening mee dat niet alle handgeschepte paieren beschrijfbaar zijn met vulpen of stiftje (vegen en uitlopers)

succes

nog vraagjes stuur me gerust een mailtje ik heb dit al meerdere malen gemaakt (uitnodigingen op perkament)

julien

Meld misbruik1-5-2008 10:26:42

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...