Terug naar overzicht
Hey Evi,Ik zou voor de foto gaan. Die kleven de mensen tenminste nog in een album. Andere trouwbedankjes of dergelijke vliegen bij mij toch ook heel snel of erger nog, na verloof van tijd gooi je dat gewoon weg. Een foto gooi je minder rap weg en daar wordt dan (zeker als die in een album zit) af en toe nog eens naar gekeken.Ik krijg zelf ook altijd graag een foto omdat je dan een mooi andenken hebt aan hoe het koppel eruit zag op hun trouwdag en het is ook altijd fijn om aan andere mensen te tonen hoe de bruid eruit zag.Andere bedankjes zijn inderdaad duurder. Groetjes, Katleen
Hey,wij doen ook bedankjes,op al de bruiloften die ik tot nu meemaakte was dat zo,heb nog geen foto gehad,en eerlijk gezegd,da zou hier heel snel in de papiermand belanden!Die vetplantjes vind ik een heel tof idee,da zal nie rap in de vuilbak belanden,moest ik zo een bedankje ontvangen,daar zou ik heel content mee zijn!!!Grtz sarah
hallo,wij nemen kleine flesjes wijn wit, rood, rosé aan 1.10 € per stuk. vind je gewoon in supermarkt. goedkoop en daar doe je tenminste iets mee. en het maakt ook wel wat uit. groetjes
Hey Evi,Zelf hebben wij als bedankjes een foto genomen. Die kubuskaarsjes heb ik op de voorbije bruiloften steeds gekregen, maar eerlijk gezegd ik heb er geen enkele van bewaard. En een foto bewaar ik zelf ook sneller, veel mensen willen ook graag weten hoe de bruid er die dag uitzag en dan kan je onmiddellijk iets tonen.