Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

na openingsdans

  29-4-2008 12:55:25
Na de openingsdans willen wij niet de traditionele vermenigvuldigingsdans, we willen natuurlijk, om onze ouders een plezier te doen wel eens met hen dansen.
Dus eerst Rino en zijn ma / mijn pa en ik ,
daarna ik met Rino's pa / hij met mijn ma / intussen mijn pa met zijn ma

kan dat allemaal in 1 liedje of wordt dit niet gedaan. Moet je telkens een volledig liedje uitdansen ?

vicky
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1121


Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik29-4-2008 14:42:14

je hoeft niet steeds een volledig liedje uit te dansen, je doet daarmee wat je wil hé
Je kan altijd aan de DJ vragen dat hij het ene liedje in het andere laat overlopen of na het tweed refrein de muziek stop ofzo...



Catherine
6-9-2008
 Meld misbruik29-4-2008 16:58:52

Hey Vicky,
Ook wij willen geen traditionele vermenigvuldigingsdans. Daarom stelde onze dj de 'sympathiedans' voor. Hierbij nodigt hij de gasten - na onze openingsdans - onmiddellijk uit op de dansvloer. Op die manier kunnen wij op een rustige en relaxte manier met onze ouders dansen zonder dat al die ogen op ons gericht zijn. Dit is zowel voor ons als voor onze ouders een minder stresserende oplossing en de gasten kunnen sneller de beentjes strekken, dus sneller ambiance! Misschien is dit ook iets voor jullie? Alvast veel plezier!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...