Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke ringen dragen?

  28-4-2008 21:14:40
Hallo,

nog vijf dagen te gaan, en ik zit nog met een vraagje: ik heb al twee ringen, een aan de middenvinger van elke hand (1 gekregen van mijn ouders toen ik 18 werd, 1 verlovingsring).

Ik twijfel of ik deze, of een ervan, zou aandoen op onze trouwdag?
M'n verlovingsring past helemaal niet bij m'n trouwring (zelfde ontwerper, ander metaal, verlovingsring nogal uitbundig, trouwring klassieker van look,
en ik vind het ook iets hebben om met 'lege' handen te beginnen, en dan één ring, trouwring, aan te hebben.

Wat doen of denken jullie?

Groeten!
Vero

Veronique
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1227


katrien
8-11-2008
 Meld misbruik28-4-2008 21:21:40

ikzelf kies ervoor om mijn verlovingsring wel te dragen op onze dag.
Ik draag die wel niet op mijn ringvinger...

Katrien



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik28-4-2008 21:26:53

Hey,ook ik ga mijn verlovingsring dragen op de trouw!
Grtz sarah



Kim
2-8-2008
 Meld misbruik29-4-2008 7:40:25

hoi,
Ik heb ook 2 ringen, allebei van mijn ventje gekregen. 1 ring toen we 1 jaar samen waren en een verlovingsring. Op de dag van de trouw zal ik alleen de verlovingsring dragen.
Maar dat is persoonlijke voorkeur.
Groetjes
Kim
02/08/2008



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik29-4-2008 9:03:11

Ik draag nu een 'vriendschapsring' van toen we vier maanden samen waren en een verlovingsring.
Ik denk dat ik geen van beide zal dragen op de trouwdag...
Het lijkt me raar om al een ring aan te hebben eigenlijk..



Veerle
12-4-2008
 Meld misbruik29-4-2008 9:15:24

Heb nu aan mijn linkerringvinger mijn verlovingsring en aan mijn rechterringvinger een ring die ik van mijn mama kreeg bij mijn plechtige communie.Op onze trouwdag ga ik enkel mijn verlovingsring dragen maar dan aan de rechterringvinger, de ring van mijn mama bewaar ik later voor mijn dochter of kleindochter, zo wordt het een familie-erfstuk. Als jouw verlovingsring echt heel anders is van stijl, zou ik inderdaad kiezen om geen enkele ring te dragen.

Veerle
03-05-08



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik29-4-2008 9:42:33

Ik ga ook geen ring aandoen op de trouwdag
normaal gezien zal ik wel mijn verlovingsring aan een ketting dragen. (eerst kijken of dit bij mijn kleed past)
mijn andere ringen die ik al had, heb ik sinds ik een verlovingsring heb, uitgedaan. Dit vind ik toch een heel belangrijke ring. Na de trouw zal ik wel zien welke ik nog terug aan doe, of afwissel. (die ringen hebben ook emotionele waarde hoor, vind nu alleen de verlovingsring belangrijker)

Groetjes
Heidi
13/09/2008



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik29-4-2008 11:33:51

Ik ga gewoon 1 ring aandoen aan mijn rechterhand.
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com



eline
5-9-2008
 Meld misbruik29-4-2008 13:06:09

Hey,

VOlgens onze juwelier draag je geen andere ringen behalve je trouwring zodat alle aandacht ook naar die ring gaat die dag

groetjes Eline
05/09/2008



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik29-4-2008 14:53:36

Hey Veronique,
Ik zit ook een beetje met dat dilemma:
Toen we 10maand samen waren heb ik een "vriendschapsring" gekregen. Die draag ik alle dagen.
Sinds vorig jaar is er dan mijn prachtige verlovingsring bij gekomen. Die draag ik dus ook, doe hem zelfs niet uit om te gaan slapen.
Ik denk dat ik mijn vriendschapsring ga uit laten. Maar mijn verlovingsring wil ik eigenlijk aanhouden (aan de rechterhand dan). Langs de andere kant vind ik enkel de trouwring op de dag zelf dragen ook heel erg bijzonder.... Ze samen aan dezelfde vinger dragen is ook niet mogelijk, het zijn 2 totaal verschillende stijlen. Ik weet het dus ook nog niet goed.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik29-4-2008 17:44:37

hoi meiden

ik ben dan al getrouwd maar ik heb het zo gedaan... De verlovingsring word dacht ik normaal gedragen aan de vinder waar de trouwring komt te zitten (links of rechts is persoonlijk) ik heb ook een vriendschapsring gekregen en vond beide ringen belangrijk ze stonden voor ons verleden en onze toekomst. Dus op onze GROTE dag heb ik mijn verlovingsring en vriendschapsring samen aan 1 vinger gedragen. En aan de vinger waar daarvoor mijn verlovingsring zat kwam nu onze toekomst mijn trouwring. ik vond dit ook een mooie symboliek. mijn man droeg ook zijn vriendschapsring en kreeg aan de andere hand zijn trouwring. Dat er ringen aan waren stoorde helemaal niet. Maar het is persoonlijk wat je wil doen natuurlijk.

Groetjes
El
een ondertussen zwanger ex bruidje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...