Terug naar overzicht
onze suite is opgesteld volgens leeftijd.Dus beginnen met de jongste broer/zussen en zo opklimmen tot de oudste, dan vader bruidegom en moeder bruid, dan moeder bruidegom en bruidegom zelf, dan bruid en haar vader.Dit is dus zonder rekening te houden met wie de getuigen zijn. Mijn ceremoniemeester heeft jaaaaren ervaring en doet alles stipt volgens de etiquette. Ik merk dat meer bij jongere ceremoniemeester rekening gehouden wordt met de getuigen (was zo op het huwelijk van schoonzus).groetjes,nele
Hoi Stefanie,Bij ons is het als volgt:- eerst gaat de nieuwe man van mijn vriend zijn mama met een vriendin van mij- dan de getuigen van mijn vriend- dan mijn getuigen (=broer)- papa bruidegem en mama bruid- bruidegem met mama- ikzelf met mijn vaderGroetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
Bedankt! Bij ons is het eigenlijk exact hetzelfde opgesteld als bij Nele. Van jong naar oud, ongeacht getuige of niet.Goed om weten, want zijn mama wou het graag anders zien en twijfelde aan de capaciteiten van de ceremoniemeester. Wij twijfelden niet aan hem maar wilden toch eens weten hoe het bij anderen is opgesteld. Hopelijk kan ik haar zo overtuigen, maar we doen het toch zoals wij het willen hoor. ;-)