Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsparadijs

  28-4-2008 13:23:50
Hallo,

Vrijdag had ik speciaal een dag verlof genomen en ben ik helemaal van Limburg naar Merksem gereden voor het Bruidsparadijs. Ik had er al zo veel over gehoord dat ik er koste wat kost ook wou geweest zijn.
Jongens, was me dat een teleurstelling!!! Rare inrichting voor zo'n winkel, dure spullen, weinig aanbod, ...
Het moest me effe van het hart want ik ben meer dan 3 u onderweg geweest heen en terug en was dus helemaal gefrustreerd toen ik thuis kwam.

Groetjes,
An

An
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1096


Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik28-4-2008 13:28:36

deze winkel wordt hier regelmatig vermeld.
vele bruidjes hebben er slechte ervaringen mee.
Zowel van inrichting,aanbod, service...
Ik begrijp niet dat deze nog wordt aangeprezen.

groetjes



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik28-4-2008 13:40:13

Dag An,

Ik ben ook van limburg, en hebben ook de moeite gedaan om tot daar te gaan. Vooral om ideetjes op te doen.
de winkel zelf was een beetje een teleurstelling ja.
maar wij zijn speciaal voor een koppel bruidsberen gegaan.
Als je iets zoekt, en je ziet dat ze het hebben, dan kan je goed gediend zijn, want sommige dingen zijn echt wel heeeeel mooi.

Groetjes
Heidi 13/09/2008



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik28-4-2008 13:48:03

Wij wouden ook eerst naar het bruidsparadijs gaan,ook helemaal vanuit limburg,wij wouden bruidsberen van me to you.
Maar na al de negatieve reacties hier heb ik me die rit bespaart,ben hier op zoek gegaan en een dorp verder de beren gevonden die we zochten.

Grtz sarah

In limburg zijn ook mooie bruidswinkel an



winde
28-6-2008
 Meld misbruik28-4-2008 13:53:56

Inderdaad, een teleurstelling. Wij hebben hetzelfde meegemaakt. We waren ook van Limburg naar het Bruidsparadijs gereden om ideeën op te doen voor bedankjes. We zijn misschien een kwartiertje binnen geweest en toen waren we al volledig rond. Ook vind ik het heel raar dat iedereen kan kijken terwijl de bruidjes hun jurken passen. Die deuren van die kamers stonden daar open en iedereen keek daar naar binnen. Ik zou dat echt niet op prijs stellen!
Bovendien ook heel weinig parking.

Winde



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik28-4-2008 13:54:41

Ik heb gehoord dat het bruidsparadijs goedkoper zou zijn (trouwjurken) dan bv een gewone boetiek? klopt dit? hebben ze veel keuze in bruidsjurken?



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik28-4-2008 14:03:30

Hetzelfde bij ons. Het is ook niet bij de deur en het is een erg teleurstellende namiddag geworden. We hadden er zoveel meer van verwacht.
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com



evy
1-3-2009
 Meld misbruik28-4-2008 14:39:23

Inderdaad, erg teleurstellend! Wij reden speciaal voor een me tot you-beer met een doosje voor de ringen in te steken. Blijkt...ze kunnen die niet meer leveren. Haal dan aub die foto van de website he. Dat heb ik hen toen ook gezegd. Blijkt nu...meer dan 2 maand later staat die foto er nog steeds op.
Omdat ons thema me to you is, hebben we toch enkele spulletjes gekocht. Een beertje dat ons zoontje zou krijgen. Om daar een stom lintje aan te hangen vroegen ze al 12,5€. Duh, doe ik dan zelf wel! Een gastenboek en een kaars. De letters voor op de kaars zouden 2€/stuk kosten. Daar zoek ik dan ook zelf wel een oplossing voor! Duur!!!
En inderdaad, ook wij konden gewoon naar de passende bruidjes kijken.
En de vriendelijkheid...daar zullen we ook maar over zwijgen. Gelukkig was het voor ons niet zover rijden. Wij rijden voortaan richting Limburg ;-)



Chris
6-6-2009
 Meld misbruik28-4-2008 18:55:09

In tegenstelling tot de anderen zijn wij wel heel tevreden over het Bruidsparadijs. De inrichting is mss wat vreemd voor sommigen maar daar heb ik geen probleem mee. Beneden hebben zij een heel grote garage en boven verschillende (vroeger kantoren) ruimtes waar zij alles wat onder verdeeld hebben. Het feit dat iemand blijkbaar iemand een kleed zag passen is dat toch ook maar omdat de vrouw in kwestie de deur niet zelf sloot. Als ik daar mijn kleed zou passen, zou ik zelf de deur wel sluiten. Weinig parking? Het is inderdaad niet overdreven maar er zijn toch zeker 10 parkeerplaatsen en het is ook geen ramp om 50 meter verder in de straat te gaan parkeren.
Enfin, naar mijn mening vallen heel veel opmerkingen te relativeren. Al kan ik me voorstellen dat als je 3 uur moet rijden en dan niet krijgt wat je verwacht, de teleurstelling wel groter is dan iemand die vlakbij woont.

Groetjes Chris



sabine
19-7-2008
 Meld misbruik29-4-2008 15:24:54

hey sarah,
ik ben ook van limburg en ben nog op zoek naar die beren. waar heb jij die bij ons gevonden aub?

groetjes

Sabine



JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik30-4-2008 17:40:58

Hey,

Ik heb mijn kleed gekocht in het bruidsparadijs en ben daar echt wel héél tevreden over. het is echt mijn droomkleed. Maar eerlijk; moest mijn droomkleed daar niet gehangen hebben, dan zou ik er ook wel niet meer teruggaan. Met de inrichting heb ik geen problemen, best nog gezellig dat alles in verschillende kamertjes is. Maar ik vind het er vooral erg koud, en als je dan je kleed moet passen is dat wel wat minder. Dat snap ik niet goed dat ze daar niets aan doen. De site wordt idd precies niet echt ge - updated wat wel spijtig is. Maar verder zijn we altijd vriendelijk bediend geweest.
En als je speciaal voor een beertje rijdt, zou ik toch al eerst eens bellen om te vragen of ze dat nog wel hebben voor ik helemaal naar ginder rijd. maar das mijn gedacht maar...



Kathleen
21-6-2008
 Meld misbruik1-5-2008 11:59:15

Ik ben er ook een namiddag naartoe gereden en speciaal verlof genomen. Ben nog nooit van heel mijn leven in een winkel geweest waar de bediening zo onvriendelijk was. Echt schandalig!!!!!!!



anouk
8-8-2008
 Meld misbruik20-5-2008 17:21:14

ik heb mijn jurk ook bij het bruidsparadijs gekocht, en de bruidswagen hadden we ook via hun. jammer genoeg gaat mijn trouw niet meer door.
nu ben ik verplicht van die jurk helemaal te betalen en af te halen, zelfs het voorschot van de auto en de huur van de hoepel krijg ik niet terug.
ik heb zelfs met de zaakvoerder gepraat maar wat ik ook zei het maakte niet uit.
het is al erg genoeg dat mijn trou niet door gaat,nu zit ik weldra met een trouwjurk waar ik niets aan heb.
de jurk koste 1320€ dus moet ik nog 660 euro betalen.
ben zwaar teleurgesteld,als mensen mij vragen of ik een leuke bruidswinkel weet zal ik hen zeker niet doorverwijzen naar het bruidsparadijs.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...