Terug naar overzicht
Hey,ik ben +/- 4.5 maand voor de trouw eraan begonnen,hat is nu een week of 3 af en al goedgekeurd door de pastoor.We trouwen op 18 juli(nog 2.5 maand)Grtz sarah
Wij zijn een half jaar op voorhand beginnen uitkijken naar mooie teksten.Uiteindelijk hebben de hele misviering in 1 week ineengestoken. Over de muziek deden we wel iets langer. Ons misboekje is sinds 2 maanden volledig af en ben het dit weekend gaan kopiëren en bijeen nieten.Veerle03-05-08
hoi ik had een vraagje voor veerle en sarah,waar kun je eigenlijk teksten voor misboekjes vinden? alvast bedanktshirley
@shirley,ik heb op het net gezocht en hier een oproep gedaan voor misboekjes,heb alles dan op m'n gemak bekeken en de mooiste teksten eruit gehaald.Als je wil stuur ik ons boekje wel door.Grtz sarah
Hallo bruidjes,Zouden jullie mij een voorbeeld van jullie misboekje willen doormailen?annekedemeyer@hotmail.comBedankt!!!Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
Shirley, wij hebben boeken mogen inkijken bij de pastoor maar daar vonden we niks geschikt in. Via google gewoon "bezinningsteksten", "eerste lezing" etc. intypen. op www.adagio.be kan je ook inspiratie opdoen. de gedichten van Toon Hermans zijn ook heel mooi.Veerle03-05-08