Terug naar overzicht
halloenkele jaren geleden hebben mijn zus en ik een fuif gegeven voor onze verjaardag; vooraf hebben we verscillende flessen geproeft, persoonlijk vonden wij Arnison bay het lekkerste. het is een zuid-afrikaanse wijn en hij kost 4,99 per fles.www.delhaizewineworld.com hier vindt je verschillende wijnen ook die afrikaanse.wijn is een persoonlijke smaak.deze wijn vindt je niet in colruyt, wij hebben er toen ook achter gezocht.groetjes Sofie
de witte van carta veija (oa verkocht in de Makro) is wel lekker, die nemen we hier op het werk altijd als er een feestje is, betaalbaar en valt bij iedereen wel in de smaak. groetjesCarine17mei2008
Net zoals Sofie, kan ik je ten zeerste Zuid-Afrikaanse wijnen aanbevelen, met name Drostdy-Hof en Two Oceans wijnen (verschillende soorten witte wijnen in beide merken). Ik weet anders wel een goed adres waar ze uitsluitend Zuid-Afrikaanse wijnen verkopen en waar je zeer zeker kan proeven. Als Sint-Martens-Latem niet te ver is, kan ik je zeer zeker http://www.rouseu.be/ aanbevelen. Hun catalogus staat online. Je zal zien dat vele wijnen heel duur zijn. Maar de bovenvermelde wijnen zijn goedkoper (rond 5EUR) en zijn zeer goed. Bovendien kan je van de bovengenoemde wijnen 'vaatjes' kopen waardoor de prijs nog voordeliger is. Ik weet natuurlijk niet of jullie voor vaatjes zouden kiezen, deze ogen natuurlijk wel minder mooi. Ter info: Two Oceans wijnen vind je ook in de Macro, maar neem van mij maar aan dat je daar meer betaalt dan bij Rouseu.Nog veel succes met de zoektocht naar goede wijnen!
Hoi,De zuid - afrikaanse wijnen zijn inderdaad wel lekker, maar misschien moet je gewoon eens naar een wijnhandel gaan. Daar kan je wel voorproeven (meestal) en ze hebben daar ook wel wijnen voor 5 euro hoor.Stonecross (colruyt) vind ik lekker, maar weet niet juist hoeveel die kost
Hey Kim,Hebben jullie de witte wijn WARATAH al eens geproefd? Te koop bij Colruyt voor 3,89 euro geloof ik, en best wel lekker! Hij moet natuurlijk wel goed koud zijn, maar dat geldt voor alle witte wijnen. Wij vinden het alvast een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. En dan de Château Lamothe (te koop bij Huis Vossen te Lennik)natuurlijk, dé lekkerste wijn die ik al heb gedronken, maar de prijs ligt tussen de 5 en 6 euro.Groetjes,Nathalie
Hallo,wij hebben gisteren thuis een feestje gehad en hadden witte Tarapaca wijn (Colruyt) en die is echt wel lekker en niet duur. De rode is trouwens ook lekker. Het is Chileense wijn.Groetjes,Diane
Hey KimIk weet niet of je specifiek zoekt naar een droge dan wel een zoete wijn maar voor een zoete wijn kan ik je Liebfraumilch aanraden. Een zoete Duitse wijn. Wij schenken hem op onze jaarlijkse BBQ voor de vrienden en hij valt bij iedereen in de smaak. Daarom nemen we deze ook voor ons trouwfeest. Je kan hem zeker kopen in de Colruyt maar bijvoorbeeld ook in een drankenhandel. Ik denk dat de prijs rond drie euro zit. Als ik mij niet vergis verkoopt de Aldi deze wijn ook maar die is van slechtere kwaliteit: koppijn-wijn noemen wij dat hier...Veel succes nog!Kimberly31-05-08
Hoi Kim,kijk eens op www.kurkdroog.be . Daar vind je heel veel informatie over welke wijn je kan nemen..GroetjesIlka