Terug naar overzicht
hoi eva, goh...als ik zie wat je allemaal hebt...lijkt het me niet teveel...ikzelf heb nog geen besef wat dit alles gaat kosten maar had me wel aan dit bedrag verwacht eigenlijk. gezien we binnen vijf weken trouwen zal het toch wel tijd gaan worden om er werk van te maken vrees ik...succes verder!!!06-06-2008
ik vind dit een moeilijke vraag..ik heb een echte kunstenaar als bloemist. Hij vroeg een foto van mijn kleed + stukje stof. Van daaruit gaat hij iets ontwerpen. Ik heb er geen prijs opgeplakt. Volgens hem zou het ongeveer 150-175 kosten voor het boeket alleen.Nu vind ik een bruidsboeket echt afwerking van uw kleed. Zo zag ik onlangs een bruidje met een mooi kleed, maar met een oerlelijk boeket. Direct was het hele effect van dat kleed weg.Voor mij mogen de bloemetjes iets meer kosten, als het maar mooi is
Bij mij kost het bruidsboeket 150 euro en 8 euro per corsage. Maar kiezen jullie dit zelf??? Ik vind het veel leuker dat mijn ventje dat kiest en dat het een verrassing is. Bij ons is dat toch de gewoonte dat de man het boeket kiest en koopt. Ik heb wel mijn orders gegeven van wat ik niet graag zie.GroetjesDiane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
Hey,Dit is zeker en vast niet teveel. Maar ik snap niet wat Sarah zegt. De prijs van je huwelijksboeket wordt vooral bepaald door de bloemen en uurloon bloemist en toch niet door het model.Mijn ouders werken in de bloemensector en 150 euro voor een huwelijksboeket is echt wel veel.Groetjes
Eva,Ik denk niet dat je te veel betaald. Wij hebben €125 betaald voor het bruidsboeket en 8 corsages. Als jij voor iets meer dan he dubbele nog een altaarstuk, lezenaarsstuk en stuk hebt voor op de auto, dan denk ik dat dit een redelijke prijs is. Iets goedkoper kan misschien maar toch ook geen € 100.
@gerlindeik heb speciale rozen gevraagd, die duurder zijn als gewone rozen.silverstone rose of zoiets. En ik heb wel een dure bloemist, dat geef ik wel toe
Soetkin en Eva van welke regio zijn jullie?
Hey Dorine, ik ben van limburg (lommel om precies te zijn) daarom dat ik in nederland ben geweest. Ik heb ook een foto van mijn kleed meegenomen en de bloemist wist precies wat daarbij paste, het mooie is dat ik in mijn kraag 3 rozen heb zitten. Die 3 rozen komen ook terug in mijn boeket. Ik heb ook speciale rozen maar ik weet niet precies hoe ze noemen.groetjes
Ik ben van de kust....
bedankt voor de reaktie, Soetkin en Eva. Een stralende huwelijksdag gewenstgroetjes van de mama van een aanstaande bruid