TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
18-7-2008
|
27-4-2008 19:36:45
Ik moet nog voor de proef gaan maar ik moet de dag ervoor komen om mijn haar te laten wassen en er volume in te laten steken voor de volgende dag.
Niet laten doen! Ik zou nooit zomaar durven buitengaan maar goed van je!
|
|
Kim
28-3-2009
|
27-4-2008 19:52:36
Hoi Ik zou ook buiten zijn gegaan. Ik ga naar de kapper de dag voordien voor mijn haar te wassen en te bruchen. Zodat de kapper op de dag zelf enkel mijn haar moet opsteken en dat bespaart natuurlijk tijd. Groetjes Kim
|
|
Wendy
22-6-2007
|
27-4-2008 19:58:54
hallo,
ik heb ook mijn haren laten opsteken toen wij trouwden en ik heb ze gewoon 's morgens juist voor het opsteken laten wassen. En dat maakte geen enkel verschil.
groetjes
|
|
Sven
28-8-2008
|
27-4-2008 21:11:51
Hey Lieselot,
Ik heb deze week mijn proefkapsel laten doen. En ze heeft gezegd van mijn haar een dag op voorhand te wassen. Hierdoor zou het kapsel beter houden als het opgestoken is.
Mvg,
Annelies
|
|
valentine
27-6-2008
|
27-4-2008 21:34:10
Hey lieselot
Mijn vriendin is mijn SUPER kapster. Ook zei zegt dat het van belang is om je haar de dag voordien te wassen. Dit omdat het anders gewoon te glad is, bij de een al meer dan de ander natuurlijk. Ik mocht het zelf wassen, maar laat het toch de dag voordien door haar doen en nog eens brushen. Ben ondertussen dan eens weg van alle stress. Als je van de buurt van Oostkamp bent: kapsalon Absolu, Eveline. Is echt aan te raden.
Groetjes Valentine
|
|
Joke
25-4-2009
|
27-4-2008 22:38:58
Hallo,
Mijn kapster zegt ook altijd dat ik mijn haar de avond ervoor moet wassen als ik het wil laten opsteken. Jouw kapper vind ik ook wel aan de dure kant hoor...
Groetjes, Joke.
|
|
betsy
6-6-2008
|
27-4-2008 23:07:58
hoi lieselot, het beste is dat je je haar de dag voordien laat wassen en behandelen... het zit veel steviger dan...als je iets of wat fijn haar hebt zakt het zo uit de dag zelf... en als je kapper niet naar jou zin werkt ga dan gewoon ergens anders heen...jij trouwt...jij wil er goed uitzien!!! en je moet trouwens ook een goed gevoel hebben bij je kapper... ik heb ook eindelijk mn kapper gevonden na lang zoeken (gezien ik zelf kapster ben geweest wordt dit er dus niet makkelijker op) je moet je gewoon goed voelen en gerust zijn in wat hij of zij doet... succes verder!!! 06-06-2008
|
|
Wendy
14-8-2008
|
28-4-2008 8:07:49
Ik ben ook al mijn proefkapsel gaan laten doen, en ik had het zelf gewassen de dag ervoor zoals de kapster zei, maar bij de volgende proef gaan we toch proberen om het te wassen de dag zelf, want ze denkt dat ze dan bepaalde "richtingen" in mijn haar beter kan brushen dan ikzelf. De dag van de trouw zou ik dan eerst bij haar gaan wassen en brushen, daarna schminken en dan terug naar haar om op te steken.
Ze doet echt wel alles in samenspraak met mij hoor, ze zal mij niets opleggen dat ik niet wil...
Groetjes,
Wendy 14/08/2008
|
|
Tineke
|
28-4-2008 8:53:11
Hey Wendy, Je trouwt dezelfde dag als ik :-) Ik ook op 14/08/08 :-) Leuk, dat is de eerste keer dat ik hier op het forum iemand zie met dezelfde datum... Waar trouw je? Groetjes, Tineke 14/08/08
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
28-4-2008 10:00:51
hey Lieselot
Mijn haar wordt de dag ervoor gewassen. Het is wel zo dat ik van nature heel steil haar heb en ik de dag zelf krullen ga hebben, dus die krulspelden gaan er een nacht inblijven om tijd te besparen 's morgens (anders zit ik een uur een half onder den droger). Dus de situatie is nu wel net iets anders...
feit blijft, als de kapper totaal naar u niet luistert of niet uitlegt waarom iets beter is dan zoek je best iemand anders. Uiteindelijk is het belangrijk dat je er u goed bijvoelt hé.
Veel succes Liesbeth 17 mei 2008
|
|
Els
|
28-4-2008 10:53:48
Hey!
Voor mijn proefkapsel ben ik nog niet geweest. Maar als ik het anders laat opsteken, bij een feestje ofzo, wassen ze het ook eerst...
Het hangt zo'n beetje van kapper tot kapper af denk ik. Net zoals de prijs.
Maar als je je niet goed voelt bij die kapper, blijf je er beter weg. Er zijn er nog voldoende...
Succes ermee!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Ellen
21-6-2008
|
28-4-2008 11:09:42
Hey
Bij mij wordt het de dag zelf gewassen, dit omdat er rollers ingaan voor krullen, dan moet ik een uur onder de droger. Als ze dat de dag ervoor zouden doen zijn de krullen minder vers of zou ik moeilijk slapen omwille van allerlei speldjes. Mijn kapper zei wel dat je absoluut geen conditioner mag gebruiken. Nadat ik van onder de droger komt wordt het gecrepeerd (hierdoor worden de haren minder glad en zou het beter blijven zitten)
Groetjes ellen 21-06-08
|
|
Patricia
|
28-4-2008 11:59:42
Oei, oei, wat een gedoe bij je kapper!
Bij mij werd het op de proef ook wel gewassen de moment zelf en dan rollen erin en onder de droger (omdat ik recht haar heb en krullen wilde). Dat zou ze op de dag zelf ook zo doen. Ik betaal hiervoor maar 20€ (25 met schuivertjes en zo bij).
Ik ga haar wel nog es vragen of ik toch niet al de avond voordien mn haar mag laten wassen en in rollen (en er dan mee slapen), zodat ik 's morgens wat minder tijd moet daar zitten (nu een uurtje) en dat de krullen er beter kunnen inblijven. Maar anders zal t de dag zelf zijn hoor, zonder probleem.
Dan moet je mss echt es zoeken nr een andere kapper die wat meer inspraak duldt.
Patricia 01-08-08
|
|
debbie
10-10-2008
|
28-4-2008 14:19:21
hey, wat een gedoe. mijn haar wordt de dag voordien gewassen en gebrucht mijn kapper vond dit beter ni direct voor het kapsel zelf maar voor de make up want als ik eerst naar de make up ging en dan naar haar zou het water misschien randen geven en deed ik het net andersom dan zou mijn opgestoken haar misschien wel plat liggen omdat ik daar dan opgelegen heb bij de make up . gevolg de dag voordien wassen en bruchen de volgende morgen eerst make up en dan opsteken. en mijn kapper is helemaal niet zo duur maar toch supergoed groetjes debbie
|
|
Els
30-5-2008
|
28-4-2008 16:13:56
Ik ben vorige week voor mijn proefkapsel gegaan. heb het zelf de avond voordien gewassen en dit zal ook het geval zijn de avond voor het huwelijk. ik was het dus zelf en laat het opsteken door de kapster. Dit kost mij 20 euro wat denk ik de gewone prijs is.
Veel succes nog!
|
|
karin
|
28-4-2008 16:27:57
Hey Lieselot, Ik ben zelf kapster aan huis. Je hebt gelijk je moet idd je haar 1 dag op voorhand wassen anders is dit veel te zacht. Ga op zoek naar ne goei en degelijke kapper die normale prijzen vraagt ik wens je veel succes bij je zoektocht als je nog vragen hebt mag je altijd een mailtje sturen hetrijdendkammeke@hotmail.com groetjes karin
|
|
Delphine
6-6-2008
|
29-4-2008 17:51:05
de dag ervoor wassen en liefst geen conditioner gebruiken werd me verteld. Waarschijnlijk omdat mijn haar stijl is en er bij mijn kapsel wat krullen inkomen... Zeker niet net ervoor wassen, dan is het veel te zacht.
Veel succes!
Delphine 06/06/2008
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
30-4-2008 16:16:39
als ik mijn haar laat opsteken, was ik het altijd de avond voordien. maar nu voor mijn trouw gaat de kapster het op de dag zelf wassen. Was geen probleem zei ze. ze doet er dan genoeg product in. Ik laat het dan wassen omdat als ik geslapen heb, mijn haar er niet uit ziet.
Ik betaal voor het opsteken 12,50. Dure kapper van jou lijkt me. (en voor wassen/brushen is dat ook zoiets; zeker niet meer dan 15 euro.)
|
|
Kelley
20-9-2008
|
2-5-2008 17:12:47
Je vindt zeker nog een kapper die je kapsel kan doen en dat voor wat minder geld...
amai, da's niet goedkoop hé. Ik betaal 'slechts' 125 euro voor proefkapsel & make-up + op de dag van ons huwelijk komt ze bij mij thuis voor mijn kapsel + make-up. Ze doet zoveel proefkapsels tot ik het goed vind.
Veel succes nog!
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|