Terug naar overzicht
Hoi annelies,Begrijp me zeker niet verkeerd,maar wat is het nut nog om NU voor de kerk te trouwen? Waarom hebben jullie dat er niet ineens bijgenomen? Is het inderdaad moeilijk om zoiets op een leuke manier aan te kondigen. Ik kan best begrijpen dat de mensen dan raar gaan opkijken. Bij ons in het dorp heeft er ook iemand pas later de stap gezet om voor de kerk te trouwen. En zij werden echt scheef bekeken zo van "das omdat ze nog eens aandacht nodig hebben" of "ze hebben zeker extra geld nodig".Ik wens je zulke reacties zeker niet toe, ik kan alleen maar blij voor je zijn. Maar ik zou er toch rekening mee houden dat er op deze manier gereageerd wordt..veel succes allesinds! www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Ik had gedacht aan het volgende: Wel al getrouwd,maar zeker niet berouwt.Daarom hadden wij graag samen met jullie nog een spetterend feestje gebouwd.Ik vind het zeker geen raar idee om na een jaar voor de kerk te trouwen. Bij mijn zus was dat ook zo en het was een hele leuke en toffe dag en er zijn zeker geen rare reacties geweest.Hopelijk ben je hiermee iets geholpenGroetjes Pamela
Om eerlijk te zijn hebben wij het louter om financiele redenen niet gedaan, alles is naar ons huis gegaan. Ik denk niet dat je moet trouwen om er geld aan uit te halen.Ik vind het jammer maar je kan niet alles hebben. Daarom willen wij nu voor de kerk trouwen, en er toch nog even bij stil staan.En ik ben ervan overtuigd dat het beter is dat we dit willen, dan dat we over een scheiding praten, is het niet.
hoi annelies,wij zitten ook een beetje in dezelfde situatie als julliewij zijn wel al 10 jaar voor de wet getrouwd en dat willen we nu vieren door te trouwen voor de kerk en het feest te geven dat er toen niet was (de meeste zijn na 10 jaar al gescheiden dus vonden we het een hel leuk idee om dit zo te vieren ook onze priester vind dit heel tof!)het leuke is dat er van ons al 2 kindjes bij zijn en die kunnen alles nu bewust meemaken en meehelpen vor de voorbereidingenik wens je een prachtige trouwdag toe!shirley