Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

anders vermelden

27-4-2008 12:15:21
Wij zijn reeds getrouwd voor de wet (voor het huis) maar zullen volgend jaar voor de kerk trouwen, nu zoals het hoort met feest, ... en zo erbij.
Ik vind het zo raar om te zeggen, wij gaan trouwen
Iemand een idee hoe ik dit mooi kan vermelden. Het is voor op kaartjes (save the date)

annelies

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 317

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik28-4-2008 16:43:36

Hoi annelies,
Begrijp me zeker niet verkeerd,maar wat is het nut nog om NU voor de kerk te trouwen? Waarom hebben jullie dat er niet ineens bijgenomen? Is het inderdaad moeilijk om zoiets op een leuke manier aan te kondigen. Ik kan best begrijpen dat de mensen dan raar gaan opkijken.
Bij ons in het dorp heeft er ook iemand pas later de stap gezet om voor de kerk te trouwen. En zij werden echt scheef bekeken zo van "das omdat ze nog eens aandacht nodig hebben" of "ze hebben zeker extra geld nodig".
Ik wens je zulke reacties zeker niet toe, ik kan alleen maar blij voor je zijn. Maar ik zou er toch rekening mee houden dat er op deze manier gereageerd wordt..
veel succes allesinds!
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Pamela
3-9-2010
 Meld misbruik28-4-2008 18:10:58

Ik had gedacht aan het volgende:
Wel al getrouwd,maar zeker niet berouwt.
Daarom hadden wij graag samen met jullie nog een spetterend feestje gebouwd.

Ik vind het zeker geen raar idee om na een jaar voor de kerk te trouwen. Bij mijn zus was dat ook zo en het was een hele leuke en toffe dag en er zijn zeker geen rare reacties geweest.

Hopelijk ben je hiermee iets geholpen

Groetjes Pamela

annelies

Meld misbruik28-4-2008 18:15:53

Om eerlijk te zijn hebben wij het louter om financiele redenen niet gedaan, alles is naar ons huis gegaan. Ik denk niet dat je moet trouwen om er geld aan uit te halen.
Ik vind het jammer maar je kan niet alles hebben. Daarom willen wij nu voor de kerk trouwen, en er toch nog even bij stil staan.
En ik ben ervan overtuigd dat het beter is dat we dit willen, dan dat we over een scheiding praten, is het niet.

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik29-4-2008 14:21:06

hoi annelies,
wij zitten ook een beetje in dezelfde situatie als jullie
wij zijn wel al 10 jaar voor de wet getrouwd en dat willen we nu vieren door te trouwen voor de kerk en het feest te geven dat er toen niet was (de meeste zijn na 10 jaar al gescheiden dus vonden we het een hel leuk idee om dit zo te vieren ook onze priester vind dit heel tof!)
het leuke is dat er van ons al 2 kindjes bij zijn en die kunnen alles nu bewust meemaken en meehelpen vor de voorbereidingen
ik wens je een prachtige trouwdag toe!
shirley

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...