TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-7-2008
|
27-4-2008 9:31:29
In mijn sector heb ik normaal recht op 2 dagen kort verlet,aangezien ik op een vrijdag trouw,heb ik donderdag en vrijdag genomen,maar nu krijg ik van mijn bazin een dagje extra,dit heb ik op woensdag gezet,dus ik werk tot dinsdag(avond). Grtz sarah
|
|
Ilse
|
27-4-2008 9:43:20
Hey Kim,
Ik trouw op een zaterdag en heb ook recht op 2 dagen kv. Ik heb één van die 2 dagen op de vrijdag ervoor gezet en de andere op de maandag erachter... Dus ik neem maar 1 dag voor de trouw (en mss overuren de dag daarvoor). Aangezien ik een zenuwpees ben is het beter dat ik ga werken, denk ik... Groetjes Ilse
|
|
Els
|
27-4-2008 9:57:59
Hoi Kim!
Wij trouwen op een zaterdag en ik neem een week voor en een week na de trouw. Van m'n werk uit, krijg ik drie dagen...
Meer uit praktische overweging. Ik heb alles graag in orde en wil dan ook dat ons huisje er goed uitziet op dé dag. (niet dat ik een hele week ga poetsen hoor ;-) )
De week erna is er al heel wat af te rekenen enzo... Zou ook graag een paar daagjes er tussenuit gaan. Een echte huwelijksreis past immers niet meer in het budget!
Veel succes ermee!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Katrien
9-8-2008
|
27-4-2008 10:44:12
Hey,
Wij trouwen op zaterdag en wij zijn thuis vanaf de donderdag. Dat geeft ons dan nog 2 dagen om de zaken af te werken. Meer wil ik niet omdat ik denk dat dit een averechts effect zou hebben op mij, ipv te ontspannen zou ik dan pas beginnen stressen.
Groetjes, Katrien
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
27-4-2008 10:59:22
Hoi!
Ik trouw op een zaterdag en ben thuis vanaf de woensdag. Ik vond ook niet dat ik veel langer op voorhand thuis moest zijn, want dan heb ik nog beetje afleiding op 't werk...
Groetjes
|
|
Natacha B
|
27-4-2008 11:15:15
Ik trouw op vrijdag (enkel wet) en ik werk tot donderdag hoor, mijn verloofde ook. Ik zie het nut er niet van in om dagen ervoor al thuis te zitten ... enkel goed om te beginnen stressen! Alles zal al geregeld zijn, dus wat moet ik thuis nog zitten doen?
Na de trouw blijven we nog thuis tot en met woensdag (uitrusten en twee dagen Disney ertussen). En eind juni gaan we dan een weekje op reis.
|
|
Sandra
25-7-2008
|
27-4-2008 11:59:09
Ik trouw op een vrijdag en ben thuis vanaf de woensdag, mijn partner vanaf de donderdag.
|
|
Inge
5-7-2008
|
27-4-2008 13:11:12
Hoi Kim,
Wij trouwen op 5 juli en ik sta in het onderwijs, dus ik moet de hele week ervoor niet meer werken. Maar om mijn zinnen te verzetten heb ik al wat leuke dingen gepland dan (soldenshoppen, saunabezoekje,...) Mijn aanstaande heeft vanaf woensdag verlof, want die avond is het schieten bij ons en dat moet hij zo een beetje in orde brengen (drinken enzo) Donderdag en vrijdag gaan we alles klaarmaken (versiering, snoeptaart,...)
Groetjes,
Inge 05/07/2008
|
|
Tamara
|
27-4-2008 13:44:29
Wij trouwen op een zaterdag en ik werk t.e.m. donderdag. Heb dus maar 1 dagje ervoor vrij. Maar daarna wel een maand ;) Hubbie-to-be werkt wel tot de dag voor de trouw want hij heeft niet zo veel verlof.
|
|
annemie
4-8-2007
|
27-4-2008 15:03:26
Ik was 4 weken voor de trouw thuis, mijn man een week. Wij vonden het zalig om in alle rust naar die dag te kunnen toeleven, we deden wel veel zelf dus met 1 of 2 dagen hadden we het niet gered.
|
|
Ellen
17-5-2008
|
27-4-2008 19:18:38
Ik sta in het onderwijs en trouw op een zaterdag. We hebben maar recht op één dag en kan ook geen extra verlof krijgen. Ik heb ervoor gekozen om mijn dag de maandag te nemen. Dus eigenlijk ben ik geen enkele dag thuis ervoor. Maar ik denk niet dat ik me daarom meer gestresd of juist minder ontspannen zal voelen.
|
|
Diane
16-5-2009
|
27-4-2008 20:11:19
Ik ben vanaf de woensdag thuis en dan de week erna helemaal. Groetjes, Diane 17 mei 08 elisadiana1@hotmail.com
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
28-4-2008 10:05:20
hey Kim
Ik trouw op zaterdag 17 mei en ben heel de week ervoor in verlof. Wij hebben in die week een lichaamsmassage voorzien, pure ontspanning, zalig gewoon! Ik vond het belangrijk nog een week ervoor te nemen om eventueel rustig te kunnen ingrijpen als er nog onvoorziene dingen tussenkomen. En vooral om rustig en uitgeslapen naar die dag toe te leven. Anders ga je werken, gaat de tijd heel snel en plots is er die dag en die is dan even rap gepasseerd... Na de trouw heb ik drie dagen verlet. Dus ik ga opnieuw werken op donderdag 22 mei. Wij gaan op reis in augustus.
Groetjes! Liesbeth
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
28-4-2008 11:20:42
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en ik ben tot donderdag blijven werken. Voor mij was dit goed, anders liep ik thuis te stressen en op het werk kon ik even mijn gedachten verzetten. Wij wilden ook niet te veel dagen op voorhand stoppen, zodanig dat wij een wat langere honeymoon hebben.
Alles was goed voorbereid en de laatste dag (vrijdag) waren het gewoon nog kleine dingen te regelen (menu's naar feestzaal, nagels laten lakken, etc.) Was ik te veel dagen voor de trouw vrij dan was ik zeker verder over kleine details beginnen nadenken, dingen die toch niemand zou opgevallen zijn.
|
|
Tamara
20-9-2008
|
28-4-2008 12:54:36
Ik neem een hele week voor den trouw en 2 erna. Ervoor omdat ik dan zeker uit kan slapen, ben nogal een zenuwpees en als ik dan niet goed slaap en elke dag om 6u op moet dan denk ik toch dat het beter is om thuis te zijn en ev. smiddags nog wat te kunnen rusten. Ook zijn mijn collega's supper enthousiast en zouden ze me alleen maar opjutten (positief hoor maar toch). vandaar een weekje ervoor (3 dagen Kv, een compensatiedag en de rest BV) Na den trouw (zaterdag 20/09/2008) gaan we op maandag op huwelijksreis voor 12 dagen.
Groetjes
|
|
Patsy
17-5-2008
|
28-4-2008 13:32:53
Wij trouwen ook 17/05/08 (vr Kim) en zijn beide vanaf donderdag thuis.. Wij doen heel veel zelf, maar zijn druk in de weer geweest zodat we die twee dagen kunnen proberen rustig te blijven .. Vrijdag ervoor gaan we dan de hele zaal klaar zetten en de nageltjes laten verzorgen.. en hopelijk een beetje slapen , want met al die zenuwen.. Na ons huwelijk heb ik ook nog twee dagen en mijn toekomstige drie .. Een paar dagen gaan werken en dan op honeymoon !! Veel succes.. Patsy 17/05/08
|
|
katrien
8-11-2008
|
28-4-2008 21:49:56
Ik sta in het onderwijs en omdat wij op een zaterdag trouwen, heb ik geen recht op verlof. (Ellen blijkbaar wel??) Dus geen tijd om te stressen... Katrien
|
|
Tania
3-5-2008
|
30-4-2008 11:39:36
Hey,
Wij trouwen drie mei, en hebben dus sowieso twee dagen tevoren vrij. Mijn vriend (nu nog lol) heeft ook de drie dagen tevoren vrij genomen, ik heb nog (hard spijtig genoeg) gewerkt. En ik denk dat we allebei even gestrest zijn :). Vanaf deze week geraken we er echt niet meer vanaf...
Dus ik denk dat het weinig verschil uitmaakt. Je bent misschien wel nog meer op je gemak om een en ander te regelen...
Groetjes,
Tania
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|