Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessertbuffet??

26-4-2008 8:41:31
Help... graag jullie mening!!!

Ik wou eigenlijk altijd een groot dessertbuffet.

Nu wij doen een walking dinner met kleine gerechtjes. Volgens de eigenaar van het restaurant kan je dan best ook de dessertjes in kleine gerechtjes aan de mensen brengen. want
- anders blijft er veel over (we betalen per dessertje/pp)
- is het bij een walking dinner stijlvoller om het in kleine gerechtjes te brengen

Volgens mij heeft hij gewoon niet zoveel kleine schoteltjes.

We hebben per persoon voorzien: ijskar met ijs en gemarineerde aardbeien, chocoladefontein met fruitspiesjes en dan brengen ze los nog chocolademousse, creme brulee en bavarois.

wat denken jullie? toch op onze strepen staan en buffet vragen of zijn idee volgen??

Of is die ijskar en chocoladefontein al leuk op zichzelf?

xx

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 403

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik26-4-2008 9:16:16

Hoi Sarah
Welke zaal heeft zo een kok, die kok moet nie beslissen, jullie hebben een idee en hij moet bekijken of het lukt. Maar hij mag zijn idee niet opdringen, jullie trouwen, niet hij.
En een ijskar en chocoladefontein is op zich al heel leuk!
Groetjes
Kim

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik26-4-2008 12:22:42

Die ijskar en chocoladefontein zijn inderdaad wel leuk, maar vind jij dat leuk? Als je je er echt niet goed bij voelt moet je het niet doen. Probeer er eventjes over na te denken en als je voelt dat het blijft wringen kan je nog steeds veranderen.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik28-4-2008 10:20:57

het lijkt me logisch dat hij het geheel en de lijn wil doortrekken en ook met kleine gerechtjes wil werken.
Maar als jullie liever een dessertbuffet hebben, dan heeft hij daar niet moeilijk over te doen vind ik.
Zolang het praktisch haalbaar is, waarom niet?
Wij hebben ook een dessertbuffet (wel geen walking diner) en dat kostte ons €4 pp extra dan zo een dessertbord.
Voordeel aan zo een buffet is dat er veel meer keuze is en dat de mensen kunnen kiezen wat ze lekker vinden hé.

Groetjes
Liesbeth
17 mei 2008

Geert
26-7-2008
 Meld misbruik30-4-2008 0:42:04

Tip: neem nooit een dessertenbuffet, kost altijd meer en er blijft altijd over en je krijgt overschot toch niet mee :-) Bediening aan tafel van een mooi gepresenteerd dessert op een bord is nog altijd het best !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...