Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer kleren bruidskindjes kopen?

  31-3-2005 0:13:43
Hoi allemaal.
Wij trouwen 30 september en ik heb geen idee wanneer ik het best ga kijken voor de kleren van onze bruidskindjes (2,5 en 5 jaar) Als ik nu ga kijken zijn ze er misschien uitgegroeid maar als ik nog lang wacht is het al wintercollectie! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen? Groetjes

Leen
30-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1111


ilse
17-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 0:56:21

Dag Leen,

wij trouwen op 17 september. Volgende week heb ik afgesproken met de ouders van de bruidskindjes om de kleertjes te bespreken en zo. Ik ga dan in juli erachter en bel hen dan nog eens voor de juiste maat. Ik denk dat ze dan in september nog wel in hun kleertjes zullen kunnen denk ik en dan is er nog voldoende zomercollectie.
Groetjes, Ilse



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik31-3-2005 8:15:48

Hallo Leen,

Wij trouwen op 21 Mei 2005 en zijn de kleertjes van de bruidskinderen twee weken geleden gaan kopen omdat er nu overal communie kleren te koop zijn en die zijn toch altijd wat feestelijker.

Veel succes !

Groetjes;

Ingrid



An
24-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 8:31:14

Haalo, wij trouwen een week ervoor 24 september. Ik wacht op de nieuwe wintercollectie. Het weer hier in België is niet te voorspellen en ze kunnen beten een trui uit doen omdat ze het te warm hebben dan dat ze daar uit hun shortje staan te bibberen. Ik heb al eens in een paar winkels gehoord en die zou er begin augustus zijn. Dan gaan we dus op jacht en als we iets gevonden hebben nemen we de kindjes mee om te passen. Ik dnek dat zij het niet leuk vinden om al die winkels mee te gaan bekijken. En dan is er ook geen probleem voor de maat. Op 2 maand gaan ze ook geen hele maat meer groeien. Als je perse zomerkleedjes wil, moet je heel rap zijn, want die collectie is er al bijna uit. Zeker als je er meer in hetzelfde wil, kan het een probleem zijn om alle maten te vinden. Onze bruidskindjes zijn 2 x 2jaar en 2 x 5 jaar, dus hebben we ook nog eens dubbele maten nodig. Ik kijk er al wel naar uit om onze schatjes in hun feestkleren te zien.
Veel suc6!
An



fietje
24-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 20:31:08

Hey An,

Toevallig: wij trouwen ook op 24/09/2005! Leuk om iemand tegen te komen die op dezelde dag huwt!
Nog 177 dagen te gaan!
Ik ga ook wachten met de kledij van de bruidskindjes tot in augustus.
Laat ons hopen op goed weer! Maar ik ben ervan overtuigd dat de zon zal stralen: m'n collega is 2 jaar geleden ook dat weekend getrouwd en had stralend weer!

Groetjes
Fietje



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik4-4-2005 13:05:45

WIj trouwen 2-7-2005.
Vantweekend hebben we de kleedjes gekocht!!

Veel succes !!

Joyce


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...