Terug naar overzicht
Hey,bij de meeste waarvan ik weet dat dit doen,wordt dit een paar dagen na de trouw (of na de huwelijksreis indien jullie meteen vertrekken)opgestuurd.Grtz sarah
Onze fotograaf kan die af hebben de avond zelf, mr dat moeten we nog es bespreken.Zou ze dan heel graag afgeven.Mr kan ook zijn dat we t pas nadien gaan doen en dan sturen we ze op. Zo wordt dat hier wel meer gedaan.Patricia01-08-08
Hey vanessa, Ik vind dat ook een moeilijke vraag. Wij laten onze fotograaf enkele foto's nemen (we hebben een student fotografie gevonden en we willen eens zien hoe hij werkt vandaar) om er dan een uit te zoeken die we goed vinden en een vriend van ons gaat daar dan een bedankkaartje mee maken. Hij heeft onze uitnodigingen ook gemaakt. Het is inderdaad veel goedkoper zo dan bij de fotograaf alles laten doen. Ik weet ook niet goed hoe ik het moet doen de avond zelf of later opsturen en hoever moet je met die bedankingen gaan? Natuurlijk moet idereen dien een cadeau geeft een bedanking krijgen. Maar moet je als je kaartjes krijgt van mensen die niet uitgenodigd waren en die geen cadeau gegeven hebben maar u wel proficiat gewenst hebben daar ook voor bedanken? Als mensen vertrekken van je avondfeest zullen ze normaal gezien wel altijd iets komen zeggen en dan kan je een kaartje meegeven. Maar voor de receptie is dat wel moeilijker... Ik weet het dus ook niet goed.Groetjes, Hilde 17/5/08
Hallo Vanessa, Wij zullen deze de avond zelf geven . Ik vindt toch dat je de mensen persoonlijk moet aanspreken om hen te bedanken voor hun komst enz. . Daarbij zijn onze bedankkaartjes gemaakt met foto en een staandertje in plastic errond dus ze zouden moelijk in een envelop passen of we zouden veel postzegels moeten plakken . Dus die verzendingskosten spaar je ook al uit . groetjes, Conny 12/07/08