Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer geven jullie de bedanktkaartjes af?

25-4-2008 7:21:35
hallo
wanneer geven jullie de bedanktkaartjes? op het einde van de avond of sturen jullie dat op? ik had graag met foto gewerkt en ik dacht eraan om vb 50 keer dezelfde foto van ons af te drukken bij kruidvat en daarbij dan iets te schrijven met zo een stiftje" bedankt en datum" of zo, bij de fotograaf kost dat teveel en ik had heel graag een foto gehad, we zullen er ook heel wat zelf nemen, en hopelijk zit er een mooie in..ik zou ze dan opsturen en ze zouden ze een dag of drie na de trouw hebben, wat vinden jullie?

vanessa
20-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 349

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik25-4-2008 8:09:49

Hey,bij de meeste waarvan ik weet dat dit doen,wordt dit een paar dagen na de trouw (of na de huwelijksreis indien jullie meteen vertrekken)opgestuurd.

Grtz sarah

Patricia

Meld misbruik25-4-2008 8:10:44

Onze fotograaf kan die af hebben de avond zelf, mr dat moeten we nog es bespreken.
Zou ze dan heel graag afgeven.
Mr kan ook zijn dat we t pas nadien gaan doen en dan sturen we ze op. Zo wordt dat hier wel meer gedaan.

Patricia
01-08-08

Hilde
17-5-2008
 Meld misbruik25-4-2008 9:58:59

Hey vanessa,

Ik vind dat ook een moeilijke vraag. Wij laten onze fotograaf enkele foto's nemen (we hebben een student fotografie gevonden en we willen eens zien hoe hij werkt vandaar) om er dan een uit te zoeken die we goed vinden en een vriend van ons gaat daar dan een bedankkaartje mee maken. Hij heeft onze uitnodigingen ook gemaakt. Het is inderdaad veel goedkoper zo dan bij de fotograaf alles laten doen.

Ik weet ook niet goed hoe ik het moet doen de avond zelf of later opsturen en hoever moet je met die bedankingen gaan? Natuurlijk moet idereen dien een cadeau geeft een bedanking krijgen. Maar moet je als je kaartjes krijgt van mensen die niet uitgenodigd waren en die geen cadeau gegeven hebben maar u wel proficiat gewenst hebben daar ook voor bedanken?
Als mensen vertrekken van je avondfeest zullen ze normaal gezien wel altijd iets komen zeggen en dan kan je een kaartje meegeven. Maar voor de receptie is dat wel moeilijker... Ik weet het dus ook niet goed.

Groetjes,

Hilde
17/5/08

Conny
12-7-2008
 Meld misbruik25-4-2008 10:53:36

Hallo Vanessa,

Wij zullen deze de avond zelf geven . Ik vindt toch dat je de mensen persoonlijk moet aanspreken om hen te bedanken voor hun komst enz. .
Daarbij zijn onze bedankkaartjes gemaakt met foto en een staandertje in plastic errond dus ze zouden moelijk in een envelop passen of we zouden veel postzegels moeten plakken . Dus die verzendingskosten spaar je ook al uit .

groetjes,

Conny

12/07/08

julien

Meld misbruik1-5-2008 10:50:07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...