Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wachten op ... verschillende personen

  24-4-2008 20:00:53
Hey iedereen,

ik wou eens even vragen of het bij jullie ook zo lang duurt eer je antwoord hebt van bijvoorbeeld traiteur, dj, ... Ik krijg zo het gevoel dat deze mensen je echt geen tijd meer willen geven om iemand anders te zoeken indien de offerte tegenvalt. We hebben nu in totaal 5 weken al gewacht op de offerte van de traiteur en nu kregen we voor de 2de keer een onvolledige offerte. Ben ik nu de enige met dit gevoel??? (Sorry, de frustratie kot me even mijn oren uit!)

Leen
18-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1025


iris
30-8-2008
 Meld misbruik24-4-2008 20:12:08

Dan zou ik toch naar een andere traiteur gaan. Wij hebben ook bij verschillende traiteurs offertes gevraagd, en overal direct antwoord op gekregen.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-4-2008 20:21:32

ik krijg daar ook ZENUWEN van...

ik heb in oktober onze huwelijksreis geboekt, alleen hong kong konden we niet boeken... we zijn nu 3 weken voor onze trouw en we hebben nog GEEN eindtotaal..

Zot word ik ervan!!!




Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik24-4-2008 20:31:27

Hey,
dat is bij ons ook zo. Ongelooflijk!!
Als je zelf geen 100 keer naar iedereen belt, is er niks geregeld. 't is soms echt schandalig. Das verdorie hun werk, ze worden ervoor betaald, ze mogen blij zijn dat ze klanten hebben. Maar 't is wel de klant die constant moet bellen voor vanalles dat niet in orde is.
Ik heb mij daar ook al serieus in opgefret. En pas op: das gewoon bij iedereen zo he. Ik heb dat voorgehad met de drukker, de fotograaf, de muzikanten...

Op de duur moet je ze beginnen ambeteren en elke dag bellen. Dan voelen ze wel dat ze eraan moeten doordoen..



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik24-4-2008 21:08:59

Vraag dan bij ne andere traiteur ook maar een offerte,die heb je mss nog eerder binnen.
Bij al degene waar ik lang moest wachten op antwoord/offerte heeb ik gewoon hun naam van mijn lijstje geschrapt,als ze al zo doen bij de voorbereiding wa geeft da dan op je dag zelf.

Grtz sarah



Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik24-4-2008 21:30:15

Dit klinkt heel bekend in de oren. Bij ons staan er nu nog 38 dagen op de teller. Wij hebben eind december onze trouwringen besteld en die zijn nu nog niet klaar. Ik kom er stilaan zot van en ik durf al niet meer bellen naar de juwelier want die gaat stilaan denken dat ik hem stalk. Mijn trouwkleed net hetzelfde. Mijn eerste pasbeurt was in september, de tweede zou eind maart zijn en die heb ik nog steeds niet gehad. Bij telefonisch contact twee weken geleden zou het nog een dag of drie duren.
Ik vind het zo frustrerend omdat ik nu echt wel al wat dingen van mijn to do-lijstje wil schrappen. Bovendien durf ik niet teveel klagen uit angst dat men mij een "bridezilla" zou vinden.
Voor zover mijn frustraties :) voor de rest alles toppie! :p



Ine
3-5-2008
 Meld misbruik25-4-2008 6:52:36

hey!

Maak je maar geen zorgen, wij trouwen binnen 8 dagen en tot op vandaag hebben we noch de ringen, noch het trouwkleed. Voor het trouwkleed waren ze mij "vergeten" op te bellen en de trouwringen hadden ze gewoon verwisseld met een ander koppel waardoor iedere keer als wij belden het antwoord kregen dat ze er nog steeds niet waren, tot de aap uit de mouw kwam. Ik dacht ook, allé, dit is toch hun werk, we betalen toch genoeg zodat zij ons een goede service zouden leveren??? Maar nee, niets is minder waar, je moet alles controleren en blijven bellen. Veel succes nog!

groetjes,
Ine



Hilde
17-5-2008
 Meld misbruik25-4-2008 10:10:23

Ik ben daar ook bijna zot van geworden. Maar de aanhourder wint. Je moet niet te gemakkelijk zijn, want dan bestaat de kans dat ze zich er te gemakkelijk van af maken.
Vraag nog enkele andere traiteurs hun offerte en als die ene dan afkomt met hetzijne zeg je gewoon koelbloedig "oh, ja sorry, we hebben al iemand anders gevonden, we dachten dat jij onze feest niet meer wou doen."
Soms ben je beter een Bridezilla dan laat je teminste niet zomaar over je heen lopen.

Groetjes en succes ermee!

Hilde
17/5/08



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik26-4-2008 22:18:53

Hoi allemaal

Als ik jullie een advies mag geven, alles via mail, maak een map aan, zodat je steeds alles op papier hebt. En als ik binnen paar dagen geen reactie had, mailde ik zelfde mail gewoon terug, met de vraag of vorige wel goed is aangekomen, omdat ik graag van hun service gebruik wilde maken,.. Dat werkt blijkbaar, want op 3 weken tijd had ik zaal, traiteur, dj, fotograaf en trouwjurk vastliggen.
Hopen dat nu iedereen zich aan vastgelegde data houdt.
En blijven bellen en zagen, want enkel zo komt er een snelle oplossing.
Je bent geen bridezilla als je dat doet, je bent gewoon assertief!
Groetjes
kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...