Terug naar overzicht
Hoi Lies,Een deel van onze liedjes hebben we al maar nog lang niet alles en we zijn nog niet zeker bij alles. We hebben:- Shania Twain: From this moment- Paul De Leeuw: Ik heb je lief- LeAnn Rimes: How Do I- Buitengaan zouden we graag doen op het liedje I'm a believer van de film Shrek.Dit is het voorlopig zo'n beetje.Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
Wij hebben het volgende:Intrede:-Sara en Koen Wauters: You're the reasonOndertekening huwelijksreg.:-Leann Rimes: How do iofferande:-Van morrison:Have i told you latelyCommunie:Gene Thomas: Voor haarUittrede:Michaël Bubblé: EverythingGrtz sarah
Hey LiesWij laten alles door het orgel spelen.We wilden de mis zo authentiek mogelijk, en een orgel is nu eenmaal gemaakt op maat van de kerk...Komt nog weinig voor dat koppels alles door het orgel laten spelen blijkbaar :-)GroetjesLiesbeth17 mei 2008
Hallo Lies,wij hebben:Intrede: Conquest of Paradise (Vangelis)Tussenzang:Humility (Wim Mertens)Tekenen register: Because We Believe (Boccelli en Borsato)Offerande: The medalion (Pirates of the Caribean)Communie: Rose (Titanic)Uittrede: Alegria (Cirque du Soleil)Groetjes, en veel succes,www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey Lies, Ik weet niet al de liedjes vanbuiten, maar deze wel:Intredelied: ik heb je lief - Paul de LeeuwSlotlied: I was made for loving you baby - KissDe rest zijn mooie rustigere liedjes.Groetjes, Hilde17/5/08
Intredelied: Bruidsmars door orgelistTussenlied: "Ik heb je lief" van Stef Bos, gezongen en begeleid op gitaar door schoonbroerOfferandelied: Hallelulia door orgelistLied ondertekening huwelijksregister: "Morning from Peer" van GriegCommunielied: "Vivo per lei" van Andrea Bocelli en GeorgiaBezinningslied: "Inside out" van Bryan AdamsUittredelied: "You to me are everything" van The Real Thing
perfect day van scalawat ik voor je voel van clouseaushe's always a woman to me van lou reedthe lonely shephard van zemfirgrafity of love van Enigmabeautiful day van U2
hallowij hebbenBruidsmars - orgelistaltijd heb ik je lief- clouseauparce que c'est toi -axel redzij -marco borsatowomen -stach & sara bettensThank you- bonjovigroetjesMaureen 10 mei 2008
hoi,wij hebben gekozen voor.binnenkomen bruidegom: don't wanna mis a thing van aerosmithbinnenkomen bruid: zij van marco borsato is nog niet zekerna de lezing: they stood up for love van livetekenen huwelijksregister: dont know much van linda ronstadtcommunie: iris van goo goo dollsuitrede: nothing else matters van mettalica of jij bent zo van jeroen van der boomals alles zo blijft tochgroetjes
Dit is niet de juiste volgorde, maar wel alle liedjesFrom this Moment - Shania TwainYou Are - Dolly PartonYou are the Reason - Koen & SaraAltijd heb ik je lief - ClouseauEverything - Michael BubléHead over Feet - Alanis MorisetteOnze Vader