Terug naar overzicht
Informeer eens bij Hein Vera te Waregem (winkel niet ver van de markt) Prachtig modern werk - allemaal eigen ontwerpen. Iemand die zijn job doet met hart en ziel. Beslist een aanrader! Veel suc6!
Thx voor de tip. Kent er iemand toevallig Cynthia Jacobs uit Varsenare? Schijnt ook een getalenteerd juweelontwerpster te zijn... maar heb nog nooit veel over haar werk gehoord of gezien... grtjs
Hey,Wij hebben ook gekozen voor een ontwerper. Das toch iets speciaals, niet? Mijn verlovingsring kom van Hein Vera, onze trouwringen zijn besteld bij Cynthia Jacobs. Zij heeft wel haar atelier in Roeselare. Ik vind haar ontwerpen super en ze is toch iets goedkoper dan Hein Vera.Grtz,Belle04/10/2008
Onze trouwringen komen van Hein Vera! Hij heeft eigen ontwerpen, maar als je zelf een idee hebt van wat je wilt: hij kan praktisch alles... Wij kozen een ontwerp van hem. Misschien eens een blik werpen op zijn website? www.hein-vera.be Het is trouwens een heel vriendelijke, geduldige man!Veel succes!Delphine06/06/2008
Fede Di Oro (Izegem) hebben heleboel mooie basismodellen die aangepast kunnen worden naar wat jij wil. Ik vond ze daar erg vriendelijk!