Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juweelontwerpers west-vlaanderen

24-4-2008 11:04:02
Hallo, kent er iemand juweelontwerpers in West-Vlaanderen? Wij trouwen op 14 februari 2009 en willen een set unieke trouwringen, omdat dit toch een tijd moet meegaan hé. grtjs

Sofie
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 466

Jan

Meld misbruik24-4-2008 11:40:31

Informeer eens bij Hein Vera te Waregem (winkel niet ver van de markt) Prachtig modern werk - allemaal eigen ontwerpen. Iemand die zijn job doet met hart en ziel. Beslist een aanrader! Veel suc6!

Sofie
14-2-2009
 Meld misbruik24-4-2008 11:51:01

Thx voor de tip. Kent er iemand toevallig Cynthia Jacobs uit Varsenare? Schijnt ook een getalenteerd juweelontwerpster te zijn... maar heb nog nooit veel over haar werk gehoord of gezien... grtjs

isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik24-4-2008 16:37:07

Hey,
Wij hebben ook gekozen voor een ontwerper. Das toch iets speciaals, niet? Mijn verlovingsring kom van Hein Vera, onze trouwringen zijn besteld bij Cynthia Jacobs. Zij heeft wel haar atelier in Roeselare. Ik vind haar ontwerpen super en ze is toch iets goedkoper dan Hein Vera.
Grtz,
Belle
04/10/2008

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik24-4-2008 21:18:39

Onze trouwringen komen van Hein Vera! Hij heeft eigen ontwerpen, maar als je zelf een idee hebt van wat je wilt: hij kan praktisch alles... Wij kozen een ontwerp van hem. Misschien eens een blik werpen op zijn website? www.hein-vera.be
Het is trouwens een heel vriendelijke, geduldige man!

Veel succes!

Delphine

06/06/2008

Annabelle
3-5-2008
 Meld misbruik27-4-2008 0:20:13

Fede Di Oro (Izegem) hebben heleboel mooie basismodellen die aangepast kunnen worden naar wat jij wil. Ik vond ze daar erg vriendelijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...