Terug naar overzicht
Volgens mij kan er niet gehuwd worden op een feestdag
hallo,Mijn vriend en ik trouwen ook op 15 aug 2009. Onze priester was wel bereid om dan een huwelijksviering te laten doorgaan. De zaal is ook geen enkel probleem hiervoor. Ik heb wel nog geen afspraak met fotograaf, maar dit zal wel geen probleem zijn dennk ik, hoop ik.groetjes
Trouwen voor de wet is onmogelijk op een feestdag, dit hebben wij zelf nagevraagd op de gemeente.
Op een feestdag werken de ambtenaren ook niet, dus geen wettelijk huwelijk dan. Je kan wel een dagje vroeger trouwen voor de wet en het feest op 15 aug.doen. Denk wel dat een fotograaf en priester dan werkt hoor, zolang je maar betaalt ;-)Groetjes
Wij zijn dan reeds al voor de wet getrouwd, door aankoop huis. Dus dat is geen probleem.
als fotograaf werken we wel op feestdagen hoor. hoort nu eenmaal bij de job een feestdag of een zondag is zelfde prijs. maar het is wel een populaire datum dus voor fotograaf en videograaf niet al te lang wachten. als je een offerte wilt komen graag gratis en vrijblijvend langs voor info. info@fotovaneyck.be
Trouwen voor de wet op een feestdag kan wel als de burgemeester bereid is dat te doen.Groetjes,Kelly11/07/09
Tuurlijk werken fotografen die dag,ze doen toch ook communie feesten op pinksteren.Bel er gewoon es een paar op,ze zullen je graag de nodige info geven.Grtz sarah
'de goede herder' kan ook een zinvolle viering berzorgen op 15 augustus (goedeherder.be)