Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele ceremoniewagens

  23-4-2008 18:58:31
Hey

onze trouw is reeds voorbij maar even een tip voor wie nog een originele ceremoniewagen zoekt!
onze wagen kwam van nostalgic cars in schellebelle en ik zag net dat ze daar opendeurdag houden dit weekend, zondag 27 april van 10 tot 18 uur. dus wie nog op zoek is ga zeker eens kijken, ze zijn daar heel vriendelijk en behulpzaam en hebben heel originele wagens. wij hadden een oude amerikaanse politiewagen en iedereen vond dat heel origineel.
hun site is www.nostalgic-cars.be

groetjes

saskia
7-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 2127


Lien
9-9-2008
 Meld misbruik24-4-2008 8:02:40

Hallo Saskia

hoeveel vragen ze dan voor zo'n auto?

merci
Lien



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik24-4-2008 16:27:16

Hey Lien

denk dat de onze zo'n 400 euro gekost heeft, maar weet het niet meer juist. je kan wel vrijblijvend een offerte vragen, dat hebben wij ook eerst gedaan.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...