Terug naar overzicht
hoi sarah,ik heb wel in merksplas gewoond maar woon nu in lichtaart...ben jij de sarah die de dag na ons in het huwelijksbootje stapt?06-06-2008
nee 17 mei..wij wonen wel boven locafest... misschien hebben we elkaar zelfs gezien?
hahahaha...dit is toeval zeg!!!dan ken je richard ook waarschijnlijk!!! toen ik er kwam was er geen vrouw te bespeuren...dit is wel echt grappig...seg 17 mei is al wel héééél erg dichtbij hé
ja toevallig he.. daarom dat ik reageerde. Vond het ook wel grappig!Natuurlijk ken ik richard... die zie ik alle dagen.Idd 17 mei is heel dichtbij! Ik moet precies ineens nog heel veel doen. Allemaal prutskes, maar toch.En zodra het 17 mei is, is het bijna aan jullie!
hoi sarah,welke leeftijd heb je???ikzelf huw voor de tweede keer...dus wss wel wa ouder dan...op 16 mei moet ik bij locafest zijn voor spulletjes voor een vat op te halen...mss zie ik je dan...één dagje voor je huwelijk!!! zal je wel superstressi zijn!!!
dag betsy,ik ben 27. euhm ja... als je de 16e iemand ziet rondlopen als een kieken zonder kop, dan ben ik dat!Grappig dat je hier over de vloer komt! Je ziet he, de wereld is klein.
ik ben 39... maar heb net zoveel stressssss als ééntje van 20 vrees ik!!! ja de wereld is klein!!! niet te doen é...ik zal richard wel aan je deur laten bellen dan kan ik je toch eens zien!!! allé veel succes verder met je voorbereidingen..en probeer vooral rustig te blijven!!! als je me nodig hebt voor iets , je weet me te vinden hé!!!xxx