Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

  23-4-2008 15:39:50
Dag bruidjes,

we trouwen op 04/10 en beginnen uit te kijken naar onze ringen. Op het forum hier heb ik al veel lof gehoord van bv Fede Di Oro, de DUO-ringen, maar ook van "kleinere" ontwerpers zoals Yves Schoenwinkels. Zijn collectie lijkt mij ook wel heel leuk! Maar ik vind niet dat je Fede Di Oro, waar we trouwens nu woensdag een afspraak hebben, kan vergelijken met Yves Schoenwinkels. Het zijn 2 verschillende stijlen, afgaande op de website. Ben ik hier mis in??? En ik zie ze allebei graag!!!! Nu vraag ik mij af wat jullie doen. Gaan jullie eerst overal eens kijken, of beslissen aan de hand van de websites en dan naar de gekozen winkel gaan? Help, er is zoveel keuze dat ik het echt moeilijk vind!!!! Heeft iemand tips???

groetjes,
deborah

Deborah
4-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 856


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik23-4-2008 16:28:52

Hoi Deborah,
Over de 2 winkels die je vermeldt kan ik niet meespreken. Maar ik kan je vertellen dat wij heeel lang hebben gezocht naar het perfecte paar ringen. Ik heb alle sites en boekjes uitgepluisd en aan mijn vriend laten zien. Omdat mijn vriend meestal in het weekend moet werken konden we niet direct samen een juwelier binnenstappen. Maanden aan een stuk veranderde het gekozen model. Vorige week maandag hebben we speciaal een dag vakantie genomen. We zijn naar Tensen in Antwerpen geweest, daar hebben ze een ruime keuze van Aurodesign. Een half uurtje later was er gekozen! En afgelopen zaterdag waren ze al klaar...
Ik geef je de raad je niet blind te staren op sites en boekjes, je moet de modellen echt passen. Zo geraak je er sneller uit dan je denkt!
Veel succes met de zoektocht.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik23-4-2008 20:32:58

Hiervoor vonden wij de trouwbeurs heel handig. Je hebt er verschillende over het land, en hoewel we er op zich niet zoveel aan vonden, was het wel heel handig om juwelen te bekijken en verschillende juweliers te bekijken.

Zo hebben wij uiteindelijk een paar gekozen van Wim Meeussen. Zoals al gezegd, als je ze aanhebt geeft dat nog eens een totaal ander beeld!

Groetjes en veel succes,

Tania
nog 10 dagen te gaan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...