Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

  30-3-2005 13:37:04
hallo,

hoe lang op voorhand moet je om je schoenen? en waar ga je die best halen?

iemand tips?

alvast bedankt
sandy

sandy
16-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 726


cindy
10-6-2006
 Meld misbruik30-3-2005 13:44:22

hallo sandy

vanwaar ben je. maar ja je kan overal je schoenen kopen he maar ja in een bruidswinkel is het altjd duurder he. maar als je nu gewoon in een winkel je mooie schoenen ziet staan kan je die gewoon nemen he. en hoelang ik doe dit een 6 maand voor den trouw dan kan ik die nog heeeeel goe uitlopen dan heb ik zeker geen zere voeten

veel geluk van 10.06.2006



Els
7-5-2005
 Meld misbruik30-3-2005 14:49:14

Hallo Sandy,

Ik moest mijn schoenen in ieder geval hebben voor het passen van mijn trouwkleed. Afhankelijk van de hoogte van je gekozen schoenen, moet de lengte aangepast worden.

Els
07-05-2005



Els
1-4-2006
 Meld misbruik30-3-2005 14:55:32

in van Loock gaan er heel veel mensen hun schoenen halen weet ik ... ik zou ook een 6 maand op voorhand gaan!!



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik30-3-2005 14:59:50

waar is van loock?
wij trouwen 16 juli

sandy



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik30-3-2005 15:08:34

Van Loock ligt in Zandhoven, op de Langestraat. Op hun site (www.vanloock.com ) vind je een routeplan. Ik ga er ook kijken deze week, maar ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het wel érg duur is!
We zullen zien, hé! ;-)
Nele



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik30-3-2005 15:26:30

Ja inderdaad, Van Loock is zeker niet goedkoop!! En dat voor schoenen die je maar 1 dag draagt. Dat zal bij mij toch het geval zijn, aaangezien ik witte of creme schoenen nooit draag...
Ik ben toch alleszins van plan een goedkoper alternatief te zoeken.



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik30-3-2005 15:28:38

lindsay,

wat is je goedkoper alternatief?
in "gewone" schoenenwinkels zoeken naar een leuke bleke schoen? Of ...?

sandy



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik30-3-2005 15:56:46

Ik was van plan om in iets goedkopere winkels te kijken, ja.
Tis nog wel ver af bij mij (06.05.06), dus ik heb eigenlijk nog geen idee waar. Misschien bij Berca of zo? Misschien hebben ze zelfs bij Shoes in the Box of zo wel leuke lichte stijlvolle schoenen. Je moet er natuurlijk juist op vallen hé.



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik30-3-2005 16:41:53

Hallo,

Ik heb een aantal weken geleden mijn schoenen gehaald bij Van Loock. Je hebt daar echt een ruime keuze. Ik betaalde 120 EUR voor mijn schoentjes en ben ze nu al volop aan het inlopen tijdens het strijken (dit was een tip van de verkoopster omdat je voeten tijdens het strijken opzwellen).

Groetjes,
Ann
02 juli 2005



Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik30-3-2005 17:04:07

Mijn schoenen gaan komen uit een winkeltje in Brussel, het is blijkbaar een heel bekend. Iedereen die ik ken, is er haar bruidsschoenen gaan kopen. Ik ken echter niet het exacte adres, mocht iemand mij kunnen helpen? Als je met je gezicht naar het begin van de Avenue Louise staat, ga je naar links (Blvd Toisson D'Or denk ik). En daar aan je rechter kant is het in de Gallery T'Oison D'or, de eerste winkel aan je linker kant. Ze hebben daar een hele vitrine met trouwschoenen (wel allemaal rond de 100 EUR), maar ze hebben daar echt ieder model. Ik zal nog eens zoeken naar het adres, ik kan er naartoe stappen en let dan ook niet meer echt op de straatnamen.

Groetjes,
Nathalie



fietje
24-9-2005
 Meld misbruik30-3-2005 22:06:57

Ik ben vandaag toevallig met m'n vriendin in Roeselare beland.
Zij trouwt op 29 juli, ik 2 maand later. Aangezien ik groot ben, heb ik een redelijk grote maat (41-42).
We zijn naar de winkel Gabrielli's geweest in de winkelstraat! Wat een keuze.
Ik sta niet zo met puntschoenen (collectie Linea) dus ik heb nu schoentjes gevonden die me elegant staan en volledig naar m'n smaak. Ze gaan ze nu bestellen in de kleur dat ik wil. Prijskaartje 127 €. Aangezien ze die schoenen uit Italië laten overkomen en het in een ander kleur moet dan degene die ik gepast heb moet ik rekenen op 10 weken levertermijn.

Totaal onverwachts vond ik mijn schoenen en ik ben héél content.

Groetjes
Fietje



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 1:07:24

Ik koop mijn schoenen in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht. De verkoopster raadde dit aan omdat ze ze nu overtrekken in precies hetzelfde kleur als mijn kleed. Verder zei ze van ze toch zeker in een speciale winkel te kopen omdat de kleur van de zolen daar aangepast is, en deze toch confortabeler ziten voor zo een lange dag. Ze zijn natuurlijk wel niet goedkoop maar vaak kan je ze dan nadien laten kleuren.
Groetjes, ilse



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik1-4-2005 10:10:03

Hey iedereen!
Daar ben ik weer. Ik ben dus gisteren naar Van Loock geweest, maar voor mij viel dat tegen. Ik vond er helemaal mijn smaak niet! Bovendien had ik een heel 'ambetante' verkoopster, maar ja, dat kan iedereen overkomen, zeker. Ik zit er nu een beetje mee: ik had echt verwacht ze daar te vinden, en binnenkort moet ik weer gaan passen (mét schoenen). Weet er iemand nog winkels in de buurt van Antwerpen? Ik moet echt niks superspeciaal hebben, mijn probleem is dat ik wel houd van hoge schoenen, maar niet van die lange punten! Ik heb de mode tegen, zeker? :-(
Groetjes,
Nele
nog 154 dagen



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik1-4-2005 10:14:19

dag nele, dat probleem heb ik ook ik heb het echt niet voor die lange punten.

ik had mijn kleed gekozen bij jagre in antwerpen, daar zeiden ze dat het tijd genoedg is als ik mijn schoenen kies op de dag dat ik kom passen. Nu heb ik schrik dat de schoenen die ze daar hebben, niet mijn stijl zijn, en ik dan op t laatste nippertje nog moet gaan zoeken naar een alternatief.
Weet echt niet wat ik best doe

groetjes
sandy

ps bedankt voor de reacties allemaal!



Els
1-4-2006
 Meld misbruik1-4-2005 17:48:16

al eens geprobeerd in het bruidsparadijs in Kapellen??



fietje
24-9-2005
 Meld misbruik1-4-2005 22:24:00

Hoi Sandy & Nele,

Misschien kijk je best wel op voorhand hoor.
Kijk maar naar mijn situatie: het duurt minstens 10 weken vooraleer ze geleverd zullen zijn.
Wil je niet bang maken ofzo maar je kan altijd als eens in andere winkels rondkijken.

Aanrader: Gabrielli's in Roeselare...niet echt dicht bij de deur voor jullie maar je kan altijd een treinuitstapje maken.

Ze hebben er 100'den schoenen. Ik was ook niet aan die puntdingen en zat daar zo teleurgesteld. Tot ze me mee naar boven namen en ik kon kiezen uit verschillende schoenen die ze dan volgens het kleur dat ik wilde konden bestellen!

Veel succes

Groetjes
Fietje



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik4-4-2005 12:23:49

Hallo Sandy,

Zoals Nahalie al zei: In Brussel, in de galerij Toisson d'Or (Guldenvlies) is er een schoenwinkel. Je ziet hem van buiten, het noemt Scott's en ik heb er de mijne voor ongeveer 90 euro gevonden. Ze zijn er bovendien heel vriendelijk en als je niet zeker bent van de kleur, mag ze toch al nemen en eventueel wisselen achteraf! Echt super, daar.

Groetjes,
Ingrid



Joeri
9-7-2005
 Meld misbruik7-4-2005 20:53:19

Hebben ze daar in Brussel (Toisson d'or) dan ook herenschoenen ? Onze kapper heeft Van Loock aangeraden , en op de website heb ik reeds mijn keuze gevonden, moeten nog wel ter plaatse gaan kijken, onze ontwerper heeft aangeraden om eens in de agora in Bxl te kijken, bij Dinky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...