Terug naar overzicht
Onze uitnodiging bestaat uit- 1 dubbel kaartje met aan de buitenkant een illustratie van een vriendin en aan de binnenkant rechts een ontwerp van mijn broer met de tekst- een aantal 'toegangstickets' voor het avondprogramma (dat bestaat uit optredens, dus is wel wat anders dan anders) ook ontworpen door mijn broer- een vierkant kaartje met aan de ene kant een plannetje en aan de andere kant een wegbeschrijving- 1 zakje bloemzaadjes met een boodschap bij:Liefde doet zaadjes groeienDus laat ze in een pot(je) bloeienWant ook zij worden verwachtAls fijne gasten op dertig acht(we trouwen op 30/08/08)Ter verduidelijking ook nog een klein tekstje: Plant de zaadjes tegen juni in een leuke pot die je zelf kunt versieren. Breng het resultaan dan mee om ons feest op te fleuren!
hey ElsAlles hangt er natuurlijk vanaf bij welke drukker je gaat en of deze drukker je ontwerp ook zelf moet maken.Als je een afgewerkt product afgeeft veronderstel ik wel dat je op een week tijd de gedrukte uitnodigingen kan krijgen.Wij werken samen met een bevriend drukker en die heeft het ontwerp volledig gemaakt.Ik denk dat we alles bij elkaar (aanpassingen maken, proefdrukken, nog ne keer veranderen) een halve maand beziggeweest zijn. De afdrukken zelf hebben we de week erna gekregen. Doorgaans wordt gerekend dat je de uitnodigigen anderhalve maand of twee maand voor de trouw verstuurd. Maar dat moet je best zelf wat aanvoelen...GroetjesLiesbeth17-05-2008
Hey Els,mijn neef heeft onze uitnodigingen ontworpen.Ik had hem eerst een idee gegeven dat hij eerst had uitgewerkt, maar hij had zelf ook nog wat gemaakt en vind dat uiteindelijk mooier...Ik wil je altijd het jou altijd even doormailen...Stuur dan een mailtje naar jill.colson@telenet.beGroetjes,jill
Hoi!Wij zijn bij drukkerij De Haes in Mechelen geweest. En daar zeiden ze, dat je ongeveer 2 weken moet tellen voor de uitnodigingen klaar zijn. Bij ons heeft het drie weken geduurd maar we hebben dan ook nog wel regelmatig dingen laten aanpassen.GroetjesIlka
Ik heb ondervonden dat de drukkosten bij AVA goedkoper waren dan bij onze drukker. Gezien we al proefdrukken hadden ontvangen, hebben we toch maar bij deze laatste besteld. Maar het is misschien een tip voor anderen.
heywij hebben zo ook zelf gedaan heel stom begonnen we zagen een prentje van me to you in trouwkledij enz ist begonnen tot mijn ceremoniemeester ineens zei ah tof jullie thema is me to you zonder dat we het zelf door haddenwij trouwen 16/08/08 en hebben de uitnodingen in maart al gaan rond geven waarom omdat er naar het buitenland moesten en omdat nu onze weekende volzet zijn door de trikegroetjes melissa16/08/08
Pff ik sta nogal te kijken als ik lees hoe snel dat bij iedereen in orde was.Wij zijn al een maand bezig en de proefdruk is nog steeds niet oké, de eerste hebben we 4weken op gewacht en was niet correct en nu wachten we op versie 2. Wanneer de werkelijke druk dan klaar zal zijn weet geen kat. Ik krijg het er echt op mijn heupen van en wij waren nochtans vroeg. zijn eind maart al naar de drukker gestapt en trouwen eind juli.Dus niet te lang wachten toch zou ik zeggen.