Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend gezocht: locatie voor 200-350p omgeving Antwerpen

22-4-2008 22:54:35
Onze gastenlijst is plots explosief gegroeid tot bijna het dubbele en onze oorspronkelijke locatie wordt dan echt te klein (daar mogen maximum 200 personen binnen, maar er kunnen er maar 120 zitten of zo).

Wie kent nog een betaalbare zaal, liefst met wat groen in de buurt, waar drank mogelijk is ...

Ons concept is ook wat speciaal: vrienden van ons verzorgen vrij podium en daarna zijn er enkele optredens. En voor het eten gingen we eigenlijk bv. zo'n grote paellapan doen of een kraam of zo.

Alle hulp en ideeën zijn dus zeker welkom - het aantal mensen kunnen we op zich wel terugschroeven, maar onze ouders hebben die mensen eigenlijk al uitgenodigd ...

Alvast bedankt voor elke reactie!

Hase
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 412

Hase
30-8-2008
 Meld misbruik22-4-2008 23:09:21

Nog even vergeten in mijn paniek ...

Onze trouwdatum is 30 augustus!

Dus wat zoeken we: een locatie die
- 200 zitplaatsen kan bieden
- voorzien is op een groot aantal mensen
- liefst een toog heeft en koelkasten voor drank
- niet met vaste catering werkt
- geen geluidsoverlast bezorgt

Dit hoeft helemaal niet superdeftig te zijn, voor aankleding kunnen we volledig zelf zorgen (we krijgen bv. tapijt etc. van iemand die beursstanden doet).

cien
9-5-2009
 Meld misbruik22-4-2008 23:09:28

ga eens kijken bij het kasteel van brasschaat...voor ons was het veel te groot hoewel we toch met 100 waren...wel een mooie omgeving en in de grote zaal is er ook een soort podium

cien
9-5-2009
 Meld misbruik22-4-2008 23:11:07

aje ni te chique wilt wij zijn ergens een dansschool tegengekomen zonder vaste catering,een grote zaal maar de naam juist weet ik niet meer..ff googelen dansschool antwerpen trouwfeest

eva
26-10-2008
 Meld misbruik23-4-2008 9:52:43

kijk zeker eens op www.studioimperial.be

groetjes,
eva

Hase
30-8-2008
 Meld misbruik23-4-2008 12:04:53

studio imperial ziet er heel mooi uit - maar heeft iemand een idee van de kostprijzen?

Hase
30-8-2008
 Meld misbruik23-4-2008 21:29:44

Mocht nog iemand iets weten met wat groen bij, ik hoor het graag!

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik24-4-2008 13:19:13

dag Hase

Anders een 'boot'
Je kan het leggen waar je wil, en er zal daar ook wel een podium op zijn, je gasten kunne op de kade en op de boot...
www.pure-liner.be heb ik hier gevonden op internet

groetjes en succes
christel
299 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...