Terug naar overzicht
Nog even vergeten in mijn paniek ...Onze trouwdatum is 30 augustus!Dus wat zoeken we: een locatie die- 200 zitplaatsen kan bieden- voorzien is op een groot aantal mensen- liefst een toog heeft en koelkasten voor drank - niet met vaste catering werkt- geen geluidsoverlast bezorgtDit hoeft helemaal niet superdeftig te zijn, voor aankleding kunnen we volledig zelf zorgen (we krijgen bv. tapijt etc. van iemand die beursstanden doet).
ga eens kijken bij het kasteel van brasschaat...voor ons was het veel te groot hoewel we toch met 100 waren...wel een mooie omgeving en in de grote zaal is er ook een soort podium
aje ni te chique wilt wij zijn ergens een dansschool tegengekomen zonder vaste catering,een grote zaal maar de naam juist weet ik niet meer..ff googelen dansschool antwerpen trouwfeest
kijk zeker eens op www.studioimperial.be groetjes, eva
studio imperial ziet er heel mooi uit - maar heeft iemand een idee van de kostprijzen?
Mocht nog iemand iets weten met wat groen bij, ik hoor het graag!
dag HaseAnders een 'boot'Je kan het leggen waar je wil, en er zal daar ook wel een podium op zijn, je gasten kunne op de kade en op de boot...www.pure-liner.be heb ik hier gevonden op internetgroetjes en succeschristel299 dagen getrouwd