Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog maar 10 dagen aaaaarrrggghhhh

22-4-2008 17:48:26
hey beste mensen nog 10 dagen nu is het er echt. kan je dat geloven ik nog niet. wie trouwt er nog op de 2de mei.

hoe voelen jullie je ?????

Sophie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 361

leslie
1-1-2008
 Meld misbruik22-4-2008 17:59:09

hallo hallo

wij trouwen op 3 mei 2008! ik ben nog vrij kalm. behalve voor wat betreft de tafelnamen, dat moeten we nog regelen en we weten niet hoe. de rest is (bijna) in orde! veel succes en plezier toegewenst!

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik22-4-2008 18:38:02

Hey,
Wij trouwen ook 3 mei, dus dagje meer dan jou Sophie. Hier moet er nog veel gebeuren! Toch blijf ik kalm, vreemd. Zelfs de misboekjes moeten nog geprint worden en zo van die laatste details hé.
Doei, Sofie 03-05-08

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik22-4-2008 19:36:39

hallo,

ik trouw ook op 3 mei, allemaal naamgenootjes...
ik was vrij rustig, maar sinds deze week kan ik niet goed meer slapen, van mij mag het morgen al zijn.
Er moeten nog vanalle kleine dingen gebeuren en ben bang om iets te vergeten!

groetjes,
Sofie

ps: we duimen voor goed weer!!

Ine
3-5-2008
 Meld misbruik22-4-2008 20:19:09

hey!

wij trouwen op 10 mei, dus nog 11 dagen te gaan. Nog allerlei dingen te regelen maar hebben volgende week verlof genomen zodat we toch nog zullen rondgeraken.

Veel succes nog met de voorbereidingen!

groetjes,
Ine

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik22-4-2008 20:48:23

Hey,

Wij ook 3 mei. Heb vooral de afgelopen weken wat gestrest, nu lijkt alles wat in zijn plooi te vallen en dat is wel fijn. Alleen die wedding vows nog... :).

Morgen ga ik mijn kleed afhalen, en naar de feestzaal om vanalles af te spreken. Dus druk, maar heel spannend allemaal!

Groetjes iedereen,

Tania

PS: Wat zou het weer geven dat weekend? De voorspellingen zien er tot nu toe niet schitterend uit...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...