Terug naar overzicht
hallo hallowij trouwen op 3 mei 2008! ik ben nog vrij kalm. behalve voor wat betreft de tafelnamen, dat moeten we nog regelen en we weten niet hoe. de rest is (bijna) in orde! veel succes en plezier toegewenst!
Hey,Wij trouwen ook 3 mei, dus dagje meer dan jou Sophie. Hier moet er nog veel gebeuren! Toch blijf ik kalm, vreemd. Zelfs de misboekjes moeten nog geprint worden en zo van die laatste details hé.Doei, Sofie 03-05-08
hallo, ik trouw ook op 3 mei, allemaal naamgenootjes...ik was vrij rustig, maar sinds deze week kan ik niet goed meer slapen, van mij mag het morgen al zijn.Er moeten nog vanalle kleine dingen gebeuren en ben bang om iets te vergeten!groetjes, Sofieps: we duimen voor goed weer!!
hey!wij trouwen op 10 mei, dus nog 11 dagen te gaan. Nog allerlei dingen te regelen maar hebben volgende week verlof genomen zodat we toch nog zullen rondgeraken.Veel succes nog met de voorbereidingen!groetjes,Ine
Hey, Wij ook 3 mei. Heb vooral de afgelopen weken wat gestrest, nu lijkt alles wat in zijn plooi te vallen en dat is wel fijn. Alleen die wedding vows nog... :).Morgen ga ik mijn kleed afhalen, en naar de feestzaal om vanalles af te spreken. Dus druk, maar heel spannend allemaal!Groetjes iedereen,TaniaPS: Wat zou het weer geven dat weekend? De voorspellingen zien er tot nu toe niet schitterend uit...