Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afslanken aan armen

  22-4-2008 12:57:38
Hallo!

Misschien heeele domme vraag, maar zijn er soms geen "wondermiddeltjes" waarvan mijn bovenarmen wat "afslanken"? Ben mijn kleed gaan passen, alles perfect, maar die armen hé....

Bedankt!!
Groetjes,
Kim

Kim
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2167


Patricia

 Meld misbruik22-4-2008 13:50:49

Ik vermoed met kleine gewichtjes een aantal armspieroefeningen doen (en dan spreek ik wel van regelmatig en toch wel een aantal reeksen van 10 oefeningen).
Dan zou je meer spieren moeten kweken, waardoor je armen meer afgelijnd worden.

In een sportwinkel eens naar losse gewichtjes vragen. Dat kun je makkelijk thuis doen. Ik ken er wel een aantal van toen ik ging fitnessen. Als je wil, zet hier je mailadres en dan probeer ik ze uit te leggen.

Veel succes
Patricia
01-08-08



Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik22-4-2008 14:04:40

Het beste is om inderdaad je armspieren te trainen door middel van gewichtjes. Daar krijg je heel mooie bovenarmen van (en niet alleen bovenarmen, vaak ook de schouders en bovenrug worden meer gespierd). Ik denk niet dat er een beter 'wondermiddel' bestaat. Het enige is wel, zoals Patricia zegt, dat je wel heel regelmatig die oefeningen moet doen, anders heb je bijna geen enkel effect. Maar met wat doorzettingsvermogen moet dit zeker lukken!

Succes ermee!



Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik22-4-2008 17:22:26

ik heb een beetje hetzelfde probleem met mijn bovenarmen. Zoals hier al eerder gezegd, gewichtjes zijn een goede oplossing. Ook pompen, als je dat kan. Als je dat niet goed kan, kan je ofwel kniepompen of pompen tegen de muur. Nog een andere zeer efficiënte oefening is de zonnegroet (sun salutations) bij yoga, maar dat moet je dan natuurlijk wel al kennen. Ikzelf doe yoga en dat is een oefening waarbij je echt alle spieren in je armen gebruikt. Bovendien maak je daarmee lange spieren en kweek je niet zo van die bodybuilders armen. :)

Een klein trucje dat kan helpen bij de oefeningen zijn lokale patches van Roc. Dat ziet eruit als nicotinepatches (een soort ronde, doorzichtige stickers). Je brengt ze gewoon aan op de plaats waar je wilt vermageren (best dus aan de onderkant van je bovenarmen) en laat ze er 24 uur op zitten. Je brengt ze dus best aan na je gedouched hebt, dan mag je ze eraf doen voor je volgende douche (als je ermee moet douchen komen ze wel eens los). Je kan die gewoon krijgen bij de apotheker en het werkt echt wel, vooral in combinatie met veel water drinken en oefeningen.

Hopelijk ben je daarmee een beetje geholpen.

Groetjes,

Liesbeth



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik22-4-2008 18:51:41

Hey

Ik ben nu half en half bezig met Billy Bootcamp en daar gebruiken ze zone rekker die je onder je voeten moet steken en dan kan je oefeningen doen met je armen, de rekker dus uitstrekken en dus ook je armen. Ik heb die net gekocht bij de united brands.

veel succes nog!!

Groetjes, Laura



Karen
18-7-2008
 Meld misbruik22-4-2008 21:43:16

Je kan ook oefeningen voor je armspieren volgen op de powerplate. Je ziet zeker resultaat!

Groetjes



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik23-4-2008 19:34:26

Hey Kim!

Er is een Callaneticsoefening speciaal voor de bovenarmen, en ik moet zeggen: ze werkt!
Doe eens een les mee of zo, deze oefening wordt elke keer gedaan.

Groetjes,
Karen
13/9/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...