Terug naar overzicht
Ik heb zelf een engelstalig liedje gekozen, maar ik heb in het misboekje de nederlandstalige tekst ernaast gezet. Ik heb dit liedje vooral gebruikt voor mijn overleden vader te bedanken, maar je zou het misschien voor gewoon je ouders ook kunnen gebruiken: Because you loved me van Celine Dion.GroetenEllen
Dag Kirsten,ik lees zonet in je berichtje dat je bloemen afgeeft aan je ouders in de kerk.... Ik wist niet dat dat gedaan werd?! Op welk moment gebeurt dit dan juist? Ik ga namelijk deze week starten met het samenstellen van de viering...Groetjes,deborah
wij geven bloemen nahet communiegebed. na dat we een dankwoordje doen aan onze oudersgroetjes
hoi, wij zijn van plan om onze ouders te bedanken op het avondfeest.
Wij gaan ook Because you loved me gebruiken in de feestzaal voor de bedanking.Groetjes,Tania
Wij zullen onze ouders ook bedanken op ons avondfeest.. het is nog ver af bij ons maar ben er wél al volop mee bezig & het liedje dat wij zullen gebruiken is "Een huis vol liefde" van Clouseau :)Zéér mooi & toepasselijk!
Goeiedag al eens geluisterd naar Clouseau met een huis vol liefde ?Groeten djchrisvb@skynet.be
wij hebben een zelfgemaakte tekst geschreven op het lied van 'nobelprijs' van clouseau. En dan wordt dan gezongen en gespeeld door een vriend van ons, in de kerk. gaat een weenmomentje worden, denk ik...