Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er ook in september?

  29-3-2005 17:01:55
Hoi allemaal, even kijken of er veel mensen zijn die ook in september trouwen. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen??? Groetjes

Leen
30-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1137


fietje
24-9-2005
 Meld misbruik29-3-2005 17:25:52

Hoi Leen,

Ik trouw ook in september! 24/09/2005 om concreet te zijn.

Wat er al vastligt:
feestzaal
ceremoniemeester
ceremoniewagens
kerkelijk huwelijk
burgerlijk huwelijk
trouwjurk
dj
fototgraaf
muziek huwelijksmis
iemand die filmt

maar voor de rest nog niets, dus moet nog aan alle concrete dingen beginnen....denk wel dat ik nog tijd genoeg heb, en anders ga ik eens goe stressen :-))

En jij?

Groetjes
Fietje



Leen
30-9-2005
 Meld misbruik29-3-2005 17:34:52

hoi!
wij trouwen 30september. De grote dingen zijn bij ons ook al geregeld. Vorige week kostuum en schoenen gekocht (mijn schoenen nog niet) en de huwelijksreis geboekt. Verder heb ik ook al de teksten voor de misboekjes. Ja er is nog tijd genoeg maar toch al spannend hoor! groetjes



Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik29-3-2005 17:37:08

hallo!!

Wij trouwen op zaterdag 10 september!! Nog 165 dagen te gaan!! Wij hebben nog nie zo héél veel gedaan maar ik heb nu twee weken paasvakantie en ik ga mijn schade inhalen!! Groetjes!



An
24-9-2005
 Meld misbruik30-3-2005 8:53:21

Wij trouwen ook op 24 september. Wat wij al hebben:
- ontwerp voor de uitnodiging
- bruidsjurk
- Dj
- feestzaal
- ceremoniemeester
- auto 's
- huwelijksreis
- huwelijkskaars
- misboekje
- bruidskindjes (4) die nog moeten gekleed worden
- fotograaf
- iemand die filmt
- kerk en gemeentehuis liggen vast
- muziek voor de kerk
- getuigen
- waarschijnlijke fotolocatie
- idee voor de snoepjes aan de kerk
- idee voor gastenboek

Dit weekend ga ik voor schoenen en mijn ventje voor zijn kostuum.
Verder nog alles te doen. Komt toch wel redelijk veel bij kijken hé. Soms zijn er zelfs al wat zenuwen. Hopelijk goed weer in september (zo als vorige week, het eerste zonnetje zou perfect zijn; ni te koud en ni te warm).
Allemaal nog veel plezier bij het plannen en veel suc6.



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik30-3-2005 10:11:29

Hallo!
Wij trouwen op 2/9. (nog 156 dagen) Wat is er bij ons al allemaal klaar?
- trouwjurk
- feestzaal 's middags (familie...)
- feestzaal 's avonds (... en de rest)
- dj
- fotograaf
- burgerlijk huwelijk
- bruidskindjes gevraagd (moeten ook nog gekleed)

Er moet dus nog heel wat!

Ik duim ook voor het goede weer!
Iedereen een schitterende huwelijksdag en een al even schitterend leven toegewenst!

Greetz and kisses,
Nele



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik30-3-2005 10:12:30

Oeps... Vergeten: de auto hebben we ook al - en het is zo'n schatje!

Nele



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik30-3-2005 15:07:16

Hey Leen,

Wij trouwen ook op 30 september. Je bent het eerste bruidje dat ik tegenkom die op dezelfde dag trouwd. Wat leuk.

Bij ons is het volgende inorde:
* trouwjurk
* mijn schoenen
* feestzaal
* gemeentenhuis (nog wel de documenten gaan afgeven)
* kerk
* dj
* suitewagens
* fotograaf
* bruidskindjes (ook nog kleden)
* de moeders hun kleding
* getuigen

Vandaag op de kop nog 6 maand. Wou dat we al zover waren, want de zenuwen komen toch stilletjes aan naar boven. Moet nog zoveel geregeld worden.



Leen
30-9-2005
 Meld misbruik30-3-2005 23:52:51

Hoi, bedankt voor de reacties! Ik lees dat jullie je bruidskindjes ook nog moeten kleden. Wanneer zou je daarvoor het best gaan? De meesten zeggen van niet meer te lang te wachten maar ik denk dat de kindjes er tegen dan misschien al uitgegroeid zijn... En geven jullie daar veel geld aan uit? Groetjes



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 1:12:21

Hey,

wij trouwen op 17/9. De grote lijnen liggen bij ons ook al vast; fotograaf, bruidskleed, vervoer, lunch 's middags en feestzaal, gemeentehuis, ringen, bruidskindjes zijn gevraagd. Nu druk bezig met voorbereiding dienst en al de rest zoals bloemen, kostuum, kleertjes bruidskindjes, uitnodigingen,... moet allemaal nog gebeuren. Nog tijd genoeg!
Groetjes, Ilse



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 9:28:02

Hey leen,

Ga samen met mijn getuige (is de moeder van mijn bruidskindjes) na het paasverlof eens gaan kijken voor hun kleding, maar we zijn nog aan het twijfelen of we nog zomercollectie of al wintercollectie gaan kopen. Mag van mijn getuige de kleding niet betalen, dus weet ik niet hoeveel zij hiervoor gaat uittrekken.

Was vergeten in mijn lijst de ringen te vermelden ook. Wij zijn deze in antwerpen gaan kopen, scheelde toch zo'n 500€ op een gewone juwelier hier in de streek.



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 15:29:55

Hallo,

Wij trouwen op 3/09/05 en hebben toch al heel wat van de voorbereidingen gedaan zodat we binnenkort van het zonnetje kunnen genieten.
-ceremoniewagens
-balonnen kerk
-misboekje
-duiven kerk
-trouwkleed en schoenen voor mij
-pak voor mijn vriend
-uitnodigingen zijn gemaakt
-ondertrouw
-versiering feestzaal gekocht
-feestzaal
-dj
-fotograaf
-feestzaal
-huwelijksreis
-fotoalbum + gastenboek
-menu

Nog kleertjes voor de bruidskindjes en iemand die wil filmen.

Vele groetjes
en dat er (zoals elk jaar bijna) veel mooie dagen mogen zijn in september.
Valerie



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik4-4-2005 10:21:34

hoi leen

wij trouwen op 16 september, het begint lagzaam dichterbij te komen!! wanneer trouw jij? bij ons zijn enkel de grote dingen al geregeld:

feestzaal
trouwkleed + schoenen
dj
fotograaf (een vriend, oef!)
gemeentehuis (zonder documenten, dat mag bij ons pas drie maanden op voorhand)
getuigen
voorlopige gastenlijst

en nu zijn we aan onze huwelijksreis bezig ... er is nog zoveel te doen maar we hebben nog tijd!

heel veel groetjes en voorbereidingsplezier!!

gaelle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...