Terug naar overzicht
Wij! Je kan bij ons alles volgen op onze trouwsite! Groetjes, Kristienhttp://kristienensteven.trouwen.com
hey,wij trouwen ook op 16/08/08 en dit in OudenaardeWe hebben al bijna alles behalve dan kledij voor de bruidskindjesen jullie hoever staan jullie al?
Hoi Melissa,wij trouwen ook op 16/8/2008.Wij zijn nu bezig met onze uitnodigingen te schrijven en die gaan vanaf deze week de deur uit.Wij zijn denk ik ook al bijna klaar, alhoewel ... moet nog mijn proefkapsel en proefmake-up laten doen (dit kan door praktische redenen pas in juli), de kledij van de suite (van de mannen) moeten we nog kiezen, volgende week gaan we de bruidsjongens kleden, onze tafelnaamkaartjes moeten nog gemaakt worden, en nog details van de mis afgewerkt worden (prenten van het evangelie, materiaal voor de offerande,...).We hebben al heel veel gedaan, maar moeten precies nog een heel pak doen!groetjesMarijke
indien iemand nog een dj nodig: zie www.sounddelight.be greetz
Marijke, nu de uitnodigingen al versturen? Is dat niet te vroeg? Onze drukker raad aan tegen midden juni... Ik dacht dat we nog even tijd hadden... Groetjes, Kristien
hey meidenmercikes voe de reactiesktisten mijn uitnodigingen zijn al de deur uit hoor ik heb ze verstuurd in maart maar moest er ook wel naar het buitenland sturen enzik moet nog een beetje werken aan de misboekjes enz en men ringen gaan halen binnen 3weken zondag zo een ding da je moet doen voorbereiding op het huwelijk ofzo ietsen nog zo kleine dingens bv wat ik moet geven aan de kindjes die komen en men proefkapsel is in juni ergens mijn proef make up heb ik al achter de rugben er nog ni uit of het nu 2 of 4 bruidskinsjes zijn ik wist wel ni da trouwen zoveel geld kosten zegroetjesmelissa 16/08/08
Ook wij trouwen op 16/08/2008 en er moet nog heel wat geregeld worden hoor, maar kheb geen stress, alles komt wel op zijn pootjes terecht, soms zijn het nog klein prullekes, soms nog grote dingen, zoals ons trouwvervoer, ringen, huwelijksreis...
Hoi Kristien,Wij hebben ervoor gekozen om ze zo vroeg te versturen omwillen van het verlof... Er zijn er veel die tijdens het bouwverlof op vakantie gaan, dan zijn er nog maar 2 weken voor onze trouw.2 weken voor de trouw moet onze tafelplanning binnen en moeten we laten weten hoeveel gasten wij hebben. We hebben gevraagd dat iedereen voor 22 juni ons iets laat weten, zo kunnen wij in juli onze planning maken. Doe het voor ons, maar ook voor de gasten dat ze het niet vergeten om te verwittigen.GroetjesMarijke