Terug naar overzicht
hey Melissa, Iedere aanwezige krijgt een bellenblazer met onze foto + bedankingstekst erop. Voor de kindjes hebben we zelf snoeproosjes gemaakt. We geven ze aan elk kind!xVi en Tony07/06/08
mijn neef is 15 en krijgt ook nog graag... wij doen het dus tot 18 jaar..wij geven bellenblazers en de kindjes op het feest krijgen snoepjes
Wij geven ze een bellenblazer en nadien krijgen ze nog een badeendje in de vorm van een bruidskoppeltje,met daaraan een zakje snoepjes.Het oudste kindje is 12 jaar bij ons.Dus die krijgen het allemaal.Grtz sarah
Wij geven alle kindjes een zakje met snoepjes (zo van die beertjes), en een ballon hieraan gebonden (die ze natuurlijk nog moeten opblazen)
Wij voorzien een ijskarretje. Traktatie voor iedereen ;-)
Bij ons zijn er kinderen tot 12 jaar. Het is allemaal familie die we heel veel zien dus onze cadeautjes zijn iets groter. Ik heb ook wel geredeneerd dat de kinderen een bezigheid moeten hebben als het slecht weer is. Ze krijgen: tekenpapier, kleurpotloden, afhankelijk van de leeftijd een kleurboek of knutselboek of leesboek, een wegwerpcamera om zelf foto's te trekken (benieuwd wat daar zal uitkomen, een drankje en een koek.Kimberly31-05-08
heybij mij gaan die kindjes van 3m tot 18 jaar dus vandaar dat ik vroeg tot hoe oud jullie gingengroetjesmelissa