Terug naar overzicht
Wij betalen 500 euro, alles inclusief
Wij betalen 350€ tot 3u, alles inbegrepen. Per extra uur 50€.
wij betalen 450 eurohij wil desnoods tot 9u draaien :-)
Wij betalen 375 euro, all in...Groetjes,Kim
Wij betalen 250 euro alles in, ganse avond en nacht. Was wel het goedkoopste dat we ongeveer gevonden hebben. We hebben hem ondertussen al ontmoet, en na 3 mei zal ik je kunnen zeggen of het goed was ;).Groetjes,Tania3/05/2008
Mijn ventje is dj en hij vraagt 350 euro, rekent geen overuren aan. mike.petra@live.beGroetjes,Petra22-08-08
Wij zullen ook iets van 500€ betalen all-in, maar tot 4u.Vind ik best veel, er waren er goedkoper, mr die kenden we niet. Deze werd ons door onze zaal aangeraden.Patricia
Hey Els, Wij betalen in totaal 860€. Hij komt wel met een hele metalen opstelling oa. beweegbare moviheads, spots, colorscans, strobo, beemer, diascherm, smoormachine,... het is dan ook mega prof. Hij is namelijk den DJ van o.a. het programma ' de trouw die ik (niet) wou'... En het klikte dus ook zeer belangrijk!Hij blijft tot einde feest.xVi en Tony07/06/08
Wij betalen 450euro alles in, tot einde feest.
wij betalen 400 euro voor een ganse nachtgroetjesmelissa 16/08/08
Hey iedereen!Wij moeten ook nog op zoek naar een DJ en ik heb ook al gehoord dat de DJ dan ook zou mee-eten op de feest. Is dat de gewoonte of maakt iemand ons iets wijs? Ik wil niet belachelijk overkomen als ik daar openlijk mijn twijfels bij heb...Wat vinden jullie?
als je als dj tijdens het diner al aanwezig moet zijn, dan is de kans groot dat hij iets mee-eet.Meestal doen zalen daar niet moeilijk over ... het zou nogal een zicht zijn moest je dj op jullie feest zijn zilverpapierke met bokes bovenhalen en een thermoske koffieIkzelf kom meestal toe rond het dessertenbuffet en daar pik ik met alle plezier een hapje van mee :Pdj LeBart
Wij betalen 450euro. Hij is er vanaf 19h30, dus ook aanwezig wanneer wij de intrede in de zaal maken en blijft tot het einde voor deze prijs, geen overuren.Hij eet wel mee.
Wij betalen 450 euro.En dit vanaf 19.00u tot ...Hij eet ook mee samen met zijn viendin,maar hij is dan ook een vriend van ons.Groetjes 01/08/08
zie eens op www.sounddelight.be
Mijn vriend is dj, ik ga overal met hem mee, en overal waar we komen mogen wij een hapje mee-eten. Bij de trouwfeest van vorige week waren zelfs plaatsen aan tafel voorzien voor ons en mochten we gewoon met de gasten meegenieten van het diner. We zijn ook wel altijd aanwezig vanaf de receptie om de achtergrondmuziek al te verzorgen. Groetjes,Petra
wij betalen €250 , maar dat is een vriendendienst dus niet te vergelijken natuurlijk...De meeste dj's die wij geraadpleegd hebben voor we die vriend tegenkwamen zaten rond de €400 à €500 voor de hele nacht.