Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite/getuigen

  21-4-2008 9:28:46
Hallo allemaal,

Ik zit een beetje in de miserie met onze suite en wou even jullie mening vragen. Mijn ouders zijn gescheiden en met mijn vader heb ik geen contact meer. Mijn moeder heeft geen nieuwe vriend en heeft dus eigenlijk niemand om in de suite te lopen. Geschikte nonkels zijn er ook niet in de familie dus zitten we een beetje vast.Nu zei mijn schoonvader dat hij wel met 2 vrouwen wil binnenstappen (zijn vrouw en mijn moeder dus) maar persoonlijk zie ik dat niet zo zitten.Een andere optie is dat mijn moeder met mijn tante (ook alleenstaand) loopt maar misschien is dat ook een beetje raar temeer omdat het om een lesbisch huwelijk gaat? Ik weet het dus niet hé...

En dan nog een vraagje over de getuigen. Van mij is dat mijn broer en van mijn toekomstige is dat een goeie vriendin. Mijn broer zit zowiezo aan de eretafel maar wat dan met de getuige van mijn vriendin? Ik zou haar liefst ook aan de eretafel laten zitten en dan de getuigen het dichtst bij ons zetten ipv de ouders. Al begin ik nu al schrik te krijgen van de commentaar van mijn schoonmoeder (die zich een beetje teveel begint te moeien). Wat denken jullie?

Alvast bedankt voor de raad!
Evi

Evi
11-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 927


Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik21-4-2008 11:14:39

Ik zou gewoon je mama zelf laten kiezen tussen die 2 opties ...
Ivm de eretafel vind ik dat die keuze aan jullie is en niet aan de schoonmoeder. Het is al lang geen traditie meer dat de familie bij het koppel zit hoor. Wij zitten bij onze vrienden, onze ouders bij hun vrienden en dat vonden zij helemaal niet erg. Gewoon goed overleggen!
Succes



Ann
6-12-2008
 Meld misbruik21-4-2008 12:10:03

Hoi Evi,

Bij ons is het zo dat de ouders van mijn vriend ook gescheiden zijn. Zijn mama is hertrouwd maar zijn papa heeft ook niemand anders. Nu hebben wij gewoon een heel goeie vriendin van ons gevraagd en die gaat die dag mee met mijn vriend zijn papa.

Wat betreft onze getuigen.... WIj hebben ook mijn broer en dan een goede vriend van mijn ventje. Die zullen allemaal bij ons aan de tafel komen te zitten.

Groetjes,
Ann
www.annenjan.bruiloftsite.nl



Evi
11-7-2008
 Meld misbruik21-4-2008 12:18:30

Hey ann en charlotte,

merci voor de reacties! Een kennis of vriend om bij mijn moeder te lopen hebben we niet echt. Het zou dan iemand moeten zijn die ook alleen is vind ik.
Ik ga nog eens vragen wat ze zelf denkt maar ze is op dat gebied geen grote hulp eigenlijk.

Ik had ook liefst gewoon bij onze vrienden gezeten maar toen ik dat tegen mijn eigen moeder vertelde ging ze nogal redelijk op eigenlijk...
Ze vond dat niet kunnen tegenover de ouders van mijn vriendin omdat zij ons voor een groot stuk sponsoren.

Soms denk ik dat ik liever geen budget van hen had gekregen, we zouden ook getrouwd geraken en we gingen het kunnen doen zoals we zelf wilden.
Nu stelt mijn schoonmoeder meer en meer eisen en dat vind ik niet zo leuk want dan hebben wij daardoor wel eens ruzie...

Ah ja, het is een gekend fenomeen zeker??

groetjes




eline
5-9-2008
 Meld misbruik21-4-2008 12:27:34

hey,

Misschien als je broer nog singel is kan je moeder met je broer lopen,

Bij ons zitten zowel de ouders en de getuigen aan de eretafeln de broers en zussen zetten we ergens anders.
Mijn ouders zijn ook gescheiden en de groep is te groot om iedereen aan de eretafel te zetten (lees oudersn getuigen en broers en zussen)
Daarom hebben we de keuze aan de ouders gelaten ofwel zij aan de eretafel ofwel de broers en zussenn wij hadden met beide opties geen probleem de getuigen gingen ze zowiezo aan zitten zo hebben we zeker mensen van onze leeftijd aan onze tafel.

groetjes ELine
05/09/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...