Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautjes speciale gasten - geen foto's

  20-4-2008 19:07:53
hallo bruidjes

aan wie geven jullie allemaal een cadeautje als bedanking en wat geven jullie?

wij hebben gedacht aan onze mama's een bos bloemen te geven, daarnaast willen we ook nog iets aan onze vaders (fles drank?) en getuigen (bon voor concert?) geven . En ook aan de ceremoniemeester (fles wijn?).
We zullen later ook nog wel een foto ingekaderd geven maar de avond zelf zullen we die nog niet hebben.

Wanneer geven jullie die cadeautjes? tijdens het avondfeest? is dat niet raar om dan de ouders, getuigen... naar voor te roepen en een cadeau te geven?


groetjes
Nancy

Nancy
10-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1093


Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik20-4-2008 20:03:23

Hoi,

Wat wij precies gaan geven weten we nog niet zeker. We dachten aan een mini-fotoalbum van het huwelijk voor onze ouders, een kaars voor de getuigen en iets kleins voor de gasten. Mijn nicht is enkele weken geleden getrouwd. Zij en haar man gaven de ouders ook bloemen. Zij hebben die bloemen al in de kerk gegeven, net na de mis voor ze naar buiten gingen. Misschien is dit niet zo een slecht idee van dan de cadeau's voor de ouders en de getuigen te geven. Maar ik denk eigenlijk dat dat niet veel uit maakt.

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik20-4-2008 20:08:40

Wij hebben het daar ook al over gehad. We vonden het ook raar om die bloemen de dag zelf te geven. Wat doen de mensen er dan ook mee de rest van de dag. Bloemen kan je moeilijk een halve dag in een (warme) auto laten liggen. Tenzij je ze even aan de feestzaal toevertrouwd, natuurlijk...

Wij dachten eraan om onze moeders bloemen te geven de week voor het huwelijk en erna een ingekaderde foto. Hoe we het voor onze getuigen en zo gaan aanpakken, waren we nog niet uit...



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik20-4-2008 20:35:43

Hallo,
Wij hebben onze moeders een boeket bloemen gegeven, onze vaders een fles drank, aan mijn man zijn getuige ook drank en aan mijn getuige een bos bloemen. We hebben ze in een speech na het voorgerecht bedankt en dan de 'kado's' gegeven. De feestzaal heeft ervoor gezorgd dat de bloemen in water konden staan tot ze naar huis gingen.
Groeten
Caroline



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik21-4-2008 8:18:20

Hey,

Wij zullen onze ouders en getuigen bedanken met een cadeau tussen het hoofdgerecht en het dessert. Met een kleine bedanking onzentwege erbij, maar ook geen lange speech hoor. Durf hier niet goed schrijven wat we ze gekocht hebben, wie weet leest er iemand mee ;). Als je benieuwd bent, stuur maar een mailtje: tania.moerenhout@vub.ac.be.

Groetjes,

Tania



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik21-4-2008 9:18:39

Hey Nancy,

Nog voor het dessert bedanken wij enkele mensen. Onze ouders krijgen bloemen en wijn en een grote (lege) kader, waar ze (zelf na den trouw) een foto mogen kiezen die wij gaan uitvergroten. Op de kader komt nog een tekstje: "lieve ouders, bedankt voor jullie goede zorgen, voor gisteren, vandaag en voor morgen!(onze namen + trouwdatum)" Dan zetten wij ook de getuigen en de ceremoniemeester in de bloemen. Zij krijgen cinema tickets. Voor alle gasten voorzien wij "echtgeNOOTjes". Met een gepast tekstje erbij: "Bedankt voor jullie aanwezigheid, kom nog eens op de borrel". Geweldig hé, ben er zelf ontzettend fier op !
x
Vi en Tony
07/06/08



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik21-4-2008 11:28:02

Wij hebben voor onze ouders een kalender laten maken voor 2009 met allemaal leuke "herinneringsfotos" van hun en ons...
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...