Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kasteel Coninxdonck

  19-4-2008 16:51:53
Hallo iedereen? Wie heeft er recente ervaring met kasteel Coninxdonck in Gentbrugge of wie heeft zijn huwelijksfeest dr gepland? Wij hebben dr dit jr ons feest gepland en ik word gewoon verteerd dr twijfels... Vroeger was dat werkelijk een toplocatie, mr nadat ik het voorschot betaald had ben ik nog eens gaan kijken en het is enorm verouderd en een beetje verwaarloosd zelfs ivm vroeger. Vind ik nu nog ergens iets anders??? Enige suggesties?? Help mij alsjeblief...
Groetjes

caroline
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 4709


Eveline

 Meld misbruik19-4-2008 20:02:56

Het is een prachtige locatie. Toen wij in het kasteel van moerkerke zijn getrouwd hebben wij gebruikt gemaakt van dream event. Het kasteel opzich is uniek enkel de zalen waren niet zo mijn smaak maar dat heeft dream event goed opgelost voor ons.
gebruik de locatie en richt het in naar uw wens. Gouden tip van onze twee, neem een kijkje op www.dreamevent.be
Groetjes,

Nathalie



Lore
5-7-2008
 Meld misbruik20-4-2008 12:51:24

Hallo Caroline,
Wij geven ons feest ook in Coninxdonck dit jaar. Op 5 juli. Ik weet precies wat je bedoelt als je zegt dat je het wat verouderd vindt. Maarrr, er zijn veel pluspunten aan het kasteel, waar je ook rekening mee moet houden:
-de uitbaters lijken misschien niet meteen de meest vriendelijke mensen, ze zijn wel heel professioneel en ze staan heel erg open voor eigen suggesties: bijv. wij brengen een live-band mee, je kan er allerlei formules doen bijv. walking dinner, etc. Ze doen ABSOLUUT niet moeilijk (en uitbaters doen vaak wel moeilijk over vanalles en nog wat ;-)
- het eten is er SUPER lekker en je kan een menu samenstellen naar eigen wens en prijs
- het kasteel is voor jullie feest alleen
- de zaal kleden ze supermooi aan. Zoek eens op vorige berichtjes over Coninxdonck, daar staan een paar foto's van de aangeklede zaal via een link die iemand heeft doorgegeven
- ik heb er alleen nog maar positieve commentaar over gehoord: het zal een stijlvol feest zijn, zonder pretentieus te zijn.

De zaal heeft inderdaad een opfrisbeurt nodig, maar -geloof me- eens ze mooi aangekleed is, zal je er niets van merken. Ik zou zeker ook de stoelhoezen nemen. En de bloemversiering van de zaal is discreet maar erg mooi.

Ik zou zeggen, niet twijfelen en gewoon bij Coninxdonck blijven! Bij de andere zalen zal je ook weer twijfels hebben, misschien over andere dingen dan. Alleszins, wij zijn heel blij met Coninxdonck en volgens mij zal het je ook niet spijten

Groetjes,

Lore



Matthias
6-9-2008
 Meld misbruik20-4-2008 17:43:03

Wij hebben er ook ons trouwfeest, op 30/08/08.

Niet twijfelen.

Aangekleed is de zaal inderdaad prachtig, net zoals Lore het beschrijft, prachtig, sjiek, ... en zonder 'te' pretentieus te zijn.

Ik had ook beetje twijfels, maar dan hebben we daar een proefdiner gehad, ... en alle twijfels zijn weg.

Eten was ongelofelijk lekker, bediening zeer spontaan vriendelijk, enorm sfeervol, ...

Je kan op je beide oren slapen met deze locatie !

Groeten



Karolien
11-7-2009
 Meld misbruik7-7-2008 9:33:26

Hi Lore,
hoe was je feest dit weekend? Mijn verloofde en ik zijn op 5 juli de zaal komen bekijken en we vonden ze SUPER!
We hebben zaterdag beslist om volgend jaar op 11 juli ons feest in Kasteel Coninxdonck te geven! We hebben ook jullie menu gezien, goeie keuze!
Laat je aub iets weten? Welke dj hebben jullie genomen?
Vele groetjes, Karolien



Katrien
15-9-2007
 Meld misbruik13-8-2008 11:19:12

wij hebben onze feest daar gehouden en het was erg in orde. En het eten was echt buitengewoon lekker! Ik zou het er zo weer opnieuw doen hoor



Liselot
28-6-2013
 Meld misbruik25-6-2012 21:08:09

Hallo,
Zijn er mensen die onlangs nog getrouwd zijn in kasteel coninxdonck of er ervaring mee hebben?Wij zijn momenteel nog druk aan het zoeken via het internet. En wij vonden dit echt wel een heel mooie locatie. Valt de prijs een beetje mee? Is er genoeg ruimte voor sfeer? (want wij willen er echt wel een feestje van maken).
Kent iemand nog andere leuke locaties? In de buurt van Gent-Deinze-Oudenaarde?

Alvast bedankt !



anna
11-6-2013
 Meld misbruik5-7-2012 23:04:30

Mijn toekomstige en ik gaan er ons feest houden! Het is een toplocatie en de uitbaters staan echt open voor alles.
Ik vroeg onlangs of er een kamertje was met kluis waar je je spullen kan leggen en indien nodig eventjes opfrissen.
Wij zijn er onlangs geweest en guess what, het kamertje dat er nog niet stond staat er nu. Het rook er nog naar de verf! Kluis inclusief!
Kortom, wij zijn enorm tevreden.
We hebben echt heel veel zalen bezocht in Oost-vlaanderen en bij deze zaal hadden we direct een klik.
Een stijlvolle plaats! Wij hebben alvast geen spijt van onze keuze!



Willy
18-1-2014
 Meld misbruik22-7-2013 18:41:56

Hallo,

Wij zijn tevreden met de kritieken betreffende Coninxdonck.
Mijn vriendin heeft echter "een zwak" wat de "staat van de toiletten" betreft. Kunnen jullie daar iets meer over melden?








Christel
18-8-2018
 Meld misbruik1-10-2016 9:05:05

Iemand recent nog geweest?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info