Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even jullie hulp aub

19-4-2008 12:06:51
hallo medetrouwers,

ik ben op zoek naar grote kleurpotloden voor op onze tafels te zetten. Wij staan allebei in het onderwijs en een thema voor onze tafelverdeling zagen wij niet zitten. vonden dit wel een leuk gedacht. de genodigden krijgen allemaal een kleurpotloodje dat overeen komt met een groter (20 à 25 cm lang) potlood dat op de tafels staat. Maar waar in godsnaam kan je zo een potlood kopen? Ook een site op internet waar ik ze kan bestellen zou mij heel hard kunnen helpen.

Vriendelijke groeten
Katrien
2-8-08

katrien

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 352

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-4-2008 12:43:50

in antwerpen zat of zit een winkel in het century center en die noemt 'xl' denk ik
daar hadden ze allemaal reuze grote dingen
weet wel niet of deze nog bestaat..

Linsey
11-7-2009
 Meld misbruik19-4-2008 18:06:21

Ik heb misschien een link gevonden die handig kan zijn voor jouw:

http://www.worldofgifts.eu/BE/advanced_search_result.ph...

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik19-4-2008 18:54:56

Ik zou ze gewoon zelf maken, met keukenrollen of zo, gewoon schilderen en met karton een punt aan maken... zal veel goedkoper uitkomen dan dat je ze koopt...

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik19-4-2008 19:16:28

Ik zou eens gaan kijken in een speelgoedwinkel. Vroeger hadden ze die in de Krokodil, dat zijn speelgoedwinkels waar ze veel houten speelgoed verkopen.

ilse

Meld misbruik19-4-2008 21:25:24

Hallo mannekes.

Bij ons in Diest, bij Ot en Sien hebben ze die. Je zal ze wel zelf nog moeten kleuren. Ze zijn uit hout gesneden en hebben een grijze punt.

Groetjes, Ilse
juf_bliss@hotmail.com

katrien
8-11-2008
 Meld misbruik19-4-2008 22:35:55

Bij AVA?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...