Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

emailadressen

18-4-2008 16:15:18
een vraagje,

op onze avondfeest zouden wij ipv naamkaartjes de mensen per tafel afroepen, deze komen dan van de receptiezaal naar de zaal van het avondfeest en er wordt een foto genomen van hen met ons (het bruidskoppel dus).

Nu geven wij aan de mensen al een ander bedankje maar mss is het wel leuk dat de foto van hun tafel met ons doorgestuurd wordt naar hun emailadres (diegene die wil kan hem dan afdrukken of laten afdrukken)

omdat we het niet zien zitten om dat achteraf nog te regelen zou ik graag van alle aanwezigen of toch per koppel een email adres hebben. Hoe doe ik dit best, zie het niet echt zitten om rond te gaan op het feest en iedereen zijn email te vragen.

iemand een tof idee?

Tamara

Tamara
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 357

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik18-4-2008 16:20:44

Hallo Tamara,

Misschien naast het gastenboek een lijstje leggen: "wil jij ook een herinnering aan onze mooiste dag? noteer hier zeker je mailadres..." of iets dergelijks?
Ik denk dat dit praktisch het meest doenbare is?

Rondgaan per tafel zou ik zeker niet doen. Je zult op die avond wel andere dingen aan je hoofd hebben en op die manier laat je mensen de vrije keuze.

veel plezier!

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...