Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj

  28-3-2005 18:01:41
Beste allemaal,
Toen wij in januari in Gent naar de huw.beurs gingen hadden we een gesprek met een dj en een fotograaf.Zij stonden op de beurs schuin overeen.Doordat we enkele weken geleden verhuisd zijn is op dat ogenblik wat documentatie verloren gegaan voor ons huwelijk(2006).Ja,ik weet dat het slordig is maar je kent dat hé.Weet er iemand nog wie deze mensen zouden geweest zijn?Ze stonden op de hoek van een gang vooraan in de hal.Waar kan ik hen terugvinden?
Alvast bedankt en groetjes.
P.

Peggy

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1204


Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik28-3-2005 18:49:02

Hallo Peggy,

Ik weet niet precies of het de juiste zijn, maar de fotograaf die daar ook stond, hebben wij genomen: Photobox Wedding Gent - Hugo Eeraerts (tel. 09/227.35.13). Geen fotoalbum, maar een box met verschillende kaarten die je dan in een kader kan zetten (prijs 1.000 EUR). Hij stond samen met een vriend van hem op de beurs die Video + DJ samen verzorgt: Peter Foubert 0475/24.66.15. Hij heeft geen website, maar de fotograaf wel:
http://users.skynet.be/fa942716/Photobox.htm

Misschien heb je hier iets aan.
Groetjes,
Nathalie



Sylvie

 Meld misbruik29-3-2005 10:40:06

Hey Peggy,

als ik me niet vergis was dat fotograaf Frank Demeulemeester. Als je binnenkwam in de zaal stond hij rechts op de hoek. Schuin tegenover hem stond er inderdaad een DJ. Zijn gegevens:
Kapellestraat 8
B-9940 EVERGEM
Tel. 0032-92536919
E-mail frank.demeulemeester@skynet.be

Saloeties,
Sylvie



tamira

 Meld misbruik29-3-2005 21:02:53

Peggy,
schuinover Demeulemeester stond Partysound.Wij hebben ook aan beide standen gestaan.
Het adres:
Partysound
Partysound@ignuz.com en zijn nummer is 0476-56.89.87.
Dat van Demeulemeester heb je hieronder.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...