Terug naar overzicht
Je kan ze wel een tekst, die jij hebt uitgezocht, laten lezen hewij gaan ook een alternatieve viering doen, dus ideetjes zijn welkomhebben jullie dezelfde getuigen als bij het wettelijk huwelijk? heb bij vrienden gehoord dat die 2 getuigen hadden voor wettelijk huwelijk en voor hun alternatieve viering ook 2.iemand daar ervaring mee?Ga jij zelf alles aaneen praten, of nemen jullie iemand onder de arm daarvoor?ik ben van plan dat wij het allemaal zelf doen, maar zou nog ervaringen of tips krijgen.je kan ze altijd kaarsjes laten aanmaken als jullie een tekst voorlezen bijvoorbeeld.of iets laten brengen wat jullie nodig hebben, of gewoon achter jullie laten staan, als zogezegde steun...Ik weet anders ook nog nietsGroetjesHeidi 13/09/2008
Wij hebben ook een alternatieve viering, en de getuigen en mijn kinderen worden af en toe "ingezet" voor de kaarsen, of bij de ringen ofzo.GrDiane
Hoi Heidi,we werken samen met het UVV. En ook zij zullen onze ceremonie in grote lijnen aaneenpraten. We hebben gekozen voor elk 1 getuige. Ook voor de wet (je mag er namelijk maar 1 hebben). Omdat we moeilijk konden kiezen hebben we de mensen die heel dicht bij ons staan gevraagd om iets te doen tijdens de ceremonie. Ze hebben carte blanche gekregen dus voor ons is het ook een verassing. Ook voor de ringen gaan de kindjes iets knutselen maar we hebben geen idee wat :-). Lekker spannend... Niet gemakkelijk om daar geen zekerheid over te hebben, maar aan de andere kan maakt het dat wel persoonlijker...GroetjesIlka