Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intrede in de kerk

  17-4-2008 20:21:28
Hallo collegabruidjes :-)

Dankzij dit forum en jullie schitterende tips weet ik nu hoe we de kerk gaan binnenkomen en op welk liedje (Butterfly kisses, super mooi, bedankt!).
Mijn vraag is nu alleen: gaat de suite gewoon naar voren en dan op hun plaats staan? Aan hun stoel dus?
En wat met mijn verloofde en moeder? Hij zal wachten aan het altaar. En zij? Ook naar haar plaats?

Alvast bedankt voor een seintje terug.

Groetjes
Tine
01.08.08

Tine
1-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1001


melissa
16-8-2008
 Meld misbruik18-4-2008 11:39:07

hey

ja de mensen gaan aan hun stoel staan

en uw verloofde zal aant het altaar alleen staan dacht ik en jij komt dan wss met u papa binnen en als hij u aan uw verloofde heeft gegeven gaat hij ook op zijn plaats

ik hoop u wat geholpen te hebben



leslie
1-1-2008
 Meld misbruik18-4-2008 12:48:50

je kan dat eigenlijk kiezen. als uw verloofde al vanvoor staat is dat de amerikaanse manier. maar hij kan ook met zijn mama naar voor lopen, gevolgd door de bruid met de papa.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...